Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری در نوبت صبح و دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر جلسه علنی خواهد داشت. قرار است وزیر امور خارجه برای پاسخ به سؤال سه نفر از نمایندگان مجلس حاضر شود گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری در نوبت صبح و دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر جلسه علنی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایندگان مجلس در جلسات این هفته مجلس به ادامه بررسی طرح تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن، می‌پردازند و همچنین لایحه اصلاح بند ۳ ماده ۲ قانون مالیات‌های مستقیم بررسی می‌کنند.
همچنین نمایندگان در جلسات هفته جاری لایحه حمایت از محیط بانان و جنگل بانان را بررسی خواهند کرد.

در جریان جلسات این هفته، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای پاسخگویی به سوال کواکبیان نماینده تهران، حسین زاده نماینده نقده و قربانی نماینده آستارا در مجلس حاضر خواهد شد.

«بررسی طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما»، «قرائت گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد عملکرد ایالات متحده آمریکا در حوزه حقوق بشر در سال ۹۷»، «گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد عملکرد دولت در اجرای ماده ۲۲ قانون برنامه ششم در خصوص بهبود وضعیت ایران در شاخص‌های محیط کسب و کار» و «گزارش اقدامات نظارتی مجلس در اجلاسیه سوم دوره دهم» نیز در دستور کار جلسات هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.   ادامه دستور جلسه هفتگی مجلس را در اینجا بخوانید.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دستور کار صحن گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت