Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه اخباری مبنی بر صرف نظر شکایت کاترین مایورگا از کریستیانو رونالدو ستاره دنیای فوتبال، به دلیل بی اخلاقی این بازیکن در سال ۲۰۰۹، وکیل این خانم مدعی شد، همچنان پرونده این ۲ نفر باز است.

لاریسا روهوبیچر وکیل کاترین در اینباره مدعی شد: همچنان من و کاترین پیگیر پرونده رونالدو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سال ۲۰۰۹ بی اخلاقی بزرگی به بار آورد و موکل من را دچار مشکل بزرگی کرد. ما پرونده را دنبال کردیم و تنها دادگاه را تغییر داده ایم. پلیس آمریکا نیز در کنار ما به تحقیق و تفحص در مورد این جریان ادامه می‌دهد.

همچنین گفته می‌شد کاترین و کریستیانو با یکدیگر بر سر توافق مالی توافق کردند، اما بعد از چند وقت مایورگا پرونده خود را از سر گرفت. با این حال رونالدو تمام این اتفاقات را پاپوش تلقی کرده و منکر حضور این زن در زندگی شخصی اش شده است.

بیشتر بخوانید:

رونالدو به ناکامی یک ساله پایان داد

قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا انجام شد

استفاده از کمک داور ویدیوئی در لیگ ملت‌های اروپا

انتهای پیام/ 

پرونده ادامه دار بی اخلاقی های رونالدو در آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس

رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت

طرفداری | کریستیانو رونالدو، فوق ستاره باشگاه النصر عربستان با انتشار پیامی در اینستاگرام، قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت. اسپورتینگ شب گذشته به لطف شکست بنفیکا و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، بیستمین قهرمانی خود در لیگ را مسجل کرد.

رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

کریستیانو رونالدو در سال ۱۹۹۷ به تیم زیر ۱۵ سال اسپورتینگ ملحق شد و در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار، پیراهن رده بزرگسالان این تیم را به تن کرد. او با نمایش‌های درخشان خود در ترکیب اسپورتینگ، توانست نظر سر الکس فرگوسن را جلب کرده و در سال ۲۰۰۳، راهی منچستریونایتد شود.

تبریک، قهرمانان!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اشک‌های بازیگر مطرح برای پرونده سنگین اتهامات اخلاقی + ویدئو | برای کاری که نکرده‌ام عذرخواهی نمی‌کنم!
  • سفر به دنیای خیالی ون گوگ در قلب آمستردام! (عکس)
  • گفت و گوی کامل ریحانه اخلاقی کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس
  • پرواز در دنیای مد با جت شخصی شنل! (عکس)
  • «توافق‌نامه» همچنان معتبر است/ تمدید اجرا
  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • 50 گل برتر دنیای فوتبال در ماه آپریل 2024 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم