Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح برخورد با خودروهای مزاحم ، اظهار کرد: تماس‌های متعددی از سوی شهروندان مبنی بر مزاحمت‌های خیابانی و ایجاد ترافیک در برخی از معابر داشتیم که در همین راستا نیز پلیس در این زمینه وارد عمل شد و پس از پایان ماه مبارک رمضان نیز با تمرکز بیشتری در این زمینه ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطوری‌که در سه روز گذشته ۵۵۹ دستگاه خودروی مزاحم به دلیل ارتکاب تخلفاتی همچون مزاحمت برای نوامیس، آلودگی صوتی، دور دور و … توقیف شدند. همچنین ۱۸۸۳ خودرو نیز اعمال قانون شده و ۱۳ نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها در آینده ادامه خواهد کرد، خاطرنشان کرد: برخورد با تخلفات و ایجاد مزاحمت برای شهروندان جز مواردی است که پلیس به جدیت آن را انجام خواهد داد.

رحیمی در پاسخ به سوالی در مورد فعالیت برخی سفره خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های لاکچری اظهار کرد: در حدود دو هفته اخیر قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌هایی که اقدام به پخش موسیقی‌های غیر مجاز و برگزاری مراسم‌های خاص کرده بودند شناسایی شده و در مجموع ۵۴۷ واحد قهوه خانه پلمب شده و ۱۱ نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند که نظارت پلیس بر این فضاها ادامه خواهد داشت.

رحیمی در پاسخ به ایسنا در مورد ساعت کار صنوف با پایان ماه مبارک رمضان گفت: ساعت کاری صنوف به حالت قبلی خود بازگشته و تنها واحدهایی که دارای مجوز باشند می‌توانند تا ساعات بیشتری فعالیت کنند که برای اخذ این مجوز باید با پلیس اماکن و صنف مربوطه هماهنگی صورت گیرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره شیوه مجازات متخلفانی که اقدام به دور دور و مزاحمت با خودرو کرده‌اند نیز گفت: خودروی این افراد برای بار اول به مدت یک هفته توقیف می‌شود اما اگر تکرار تخلف وجود داشته باشد حتماً نسبت به برخورد قضائی با فرد متخلف نیز اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت محله‌های شوش، مولوی و هرندی نیز گفت: در این زمینه اقدامات لازم انجام شده و حضور پلیس نیز در این مناطق ادامه دارد اما لازم است تمامی دستگاه‌ها وارد عمل شوند. ما بالغ بر ۳۰۰ معتاد داریم که دارای بیماری مسری هستند و باید مراکزی برای این افراد ایجاد شود.

وی با بیان اینکه برخی از خرده فروشان نیز هنوز در این مناطق فعال هستند گفت:‌روزانه هزاران نفر نیز به مراکز VIP در این منطقه مراجعه می‌کنند تا شربت متادون و نظایر آن را دریافت کنند که این موارد باعث رنجش اهالی شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:????در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
????وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

کد خبر 847163 برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان