Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@06:24:26 GMT

مشخص شدن طرح جدید جوایز فرمول یک با حفظ حق وتوی فراری

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۶۹۰۶

مشخص شدن طرح جدید جوایز فرمول یک با حفظ حق وتوی فراری

طرح تقسیم جوایز در رقابت‌های فرمول یک ۲۰۲۱ مشخص شد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از RaceFans، رقابت‌های فرمول یک در فصل 2021 علاوه بر تغییرات فنی در بخش جوایز نقدی نیز دچار تحولاتی خواهد شد. قرار است از این فصل چهار نوع جایزه نقدی برای قهرمانان گرندپری‌های فرمول یک توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، جایزه نقدی ستون اول طرح جدید که شامل نیمی از کل جایزه نقدی خواهد بود میان تیم‌های شرکت‌کننده به ویژه رانندگان جدید مستعد توزیع خواهد شد. این در حالی است که اکنون تیم‌ها در 3 مرحله نخست فرمول یک هیچ جایزه‌ای دریافت نمی‌کنند. ستون دوم این طرح جایزه نقدی بستگی به رده‌بندی پایان فصل دارد که نفر قهرمان 18 درصد کل جایزه را دریافت خواهد کرد و تیم دهم این رده‌بندی به 2 درصد جایزه می‌رسد. ستون سوم جایزه قرار است جایگزین پرداخت پاداش کنونی به تیم‌های تاریخی شود. طبق این طرح با توجه به نتایج کسب شده 3 تیم برتر رقابت‌های 10 سال اخیر جایزه دریافت خواهند کرد.

جایزه ستون چهارم نیز متعلق به تیم فراری است که بر خلاف گذشته از 70 به 35 میلیون یورو کاهش خواهد یافت. جایزه این تیم ایتالیایی نمی‌تواند صرف ماشین شود اما حق وتوی فراری به صورت محدودی حفظ خواهد شد.

رقابت مهیج تراکتورسواران در روستوف

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات فرمول یک مسابقات فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در سی و پنجمین جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شد، گفت: اقتصاد به عنوان یک زیرساخت و پایه امنیت در جامعه محسوب می‌شود که اگر ضعیف باشد بحران‌های زیادی را می‌تواند به وجود آورد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان داخلی و خارجی منتظر هستند تا ضربه‌های خود را به این سرزمین وارد کنند و اقتصاد می‌تواند به عنوان عاملی برای اتحاد در جامعه محسوب شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: کارگرانی که در راه رزق و روزی خانواده با زحمت کار می‌کنند در واقع یک مجاهد در راه خدا محسوب می‌شوند که در اقتصاد جامعه تاثیر موثر و مهمی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: همه عالم، آدم و تولیدات جهان امروز نتیجه کار خداوند است، بنابراین شغل کارگری محترم و بسیار نورانی است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: همه مسئولان و مدیران جامعه باید به اقتصاد اهمیت دهند و با یاد و نام خداوند گام‌های موثری بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گورخرهای فراری در جاده سرگردان شدند
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد