Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به فعال بودن ۴۴ واحد شرکت شهرکهای صنعتی در حوزه صادرات گفت: تولید کنندگان در حوزه صادرات باید صادرات محور باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی ایرج احمدی با بیان اینکه عمده صادرات استان از شهرکهای صنعتی در بخش سرب و روی است اظهار کرد: توافقنامه‌ای هم بین شرکت شهرکهای صنعتی کشور و سازمان توسعه تجارت منعقد ایجاد راهکارهای عملی در افزایش میزان صادرات منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 44 واحد در شهرک‌های صنعتی استان زنجان در سال گذشته تولیدات خود را صادر کردند، بیان کرد: بیشترین میزان صادرات متعلق به شمش روی در شهر تخصصی روی با ارزش 103 میلیون دلار بوده است.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین صادرات انجام شده از استان زنجان به مقصد کشور ترکیه بوده است عنوان کرد: بعد از محصول شمش روی، کاغذ تولیدی توسط شرکت راشا کاسپین زنجان و محصولات بهداشتی شرکت پارس حیات رتبه‌های بعدی را در زمینه صادرات به خود اختصاص داده‌اند.

 

وی با اشاره به اهمیت حمایت از واحدهای صادرات محور تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، باید تولید را به سمتی سوق داد که کشور شاهد جهش صادراتی باشد تا به دنبال آن ثروت و ارزش افزوده تولید شود.

 

احمدی با بیان اینکه صادرات محصول باعث ایجاد فضای رقابت نا محدود می‌شود گفت: بر همین اساس اگر تولیدات صادرات محور شوند، کیفیت آنها افزایش یافته و در نتیجه در داخل کشور نیز با اقبال مواجه خواهد شد.

 

وی بیان کرد: توسعه صادرات یکی از الزامات و محوری‌ترین مولفه‌ها در رشد و شکوفایی اقتصادی به شمار می‌رود، بنابراین تولیدکنندگان باید این نگرش را به عنوان یکی از استراتژی‌های اصلی خویش، در حوزه تولید به کار گیرند.

 

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: میزان صادرات واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی استان زنجان در سال گذشته بیش از 203 میلیون دلار بوده است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر نماز عید فطر امام خمینی ره عید فطر مقاومت مقام معظم رهبری نماز جمعه خطبه های نماز جمعه اقامه نماز عید فطر شرکت شهرک های صنعتی زنجان شهرک های صنعتی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • ساخت نخستین ابرترانسفورماتور ۵۰۰ مگاولت آمپر کشور در زنجان
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است