Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست بین المللی سرمایه‌گذاری تحت عنوان «تجارت با نمنگان-2019» با حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.به گزارش بلاغ،«خیرالله بازاراف» استاندار استان نمنگان در مراسم افتتاحیه این نشست ضمن دعوت برای همکاری از سرمایه گذاران خارجی گفت: هم اکنون در استان نمنگان برای سرمایه گذاران خارجی تمام شرایط مورد نیاز فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خیرالله بازاراف» افزود: از جمله امروز در استان نمنگان برای تجارت سرمایه گذاران خارجی جهت ایجاد باغات میوه 24 هزار زمین و برای تولید انگور 9 هزار زمین آماده موجود است. این استان در سال گذشته میلادی 750 هزار تن سبزی، 250 هزار تن میوه و 107 هزار تن انگور تولید کرده است.

استاندار استان نمنگان ادامه داد: هم اکنون در استان نمنگان کارخانجات بزرگ نساجی فعالیت می کنند که 15 درصد پارچه های تولیدی ازبکستان متعلق به استان نمنگان است.

«خیرالله بازاراف» اظهار داشت: ما امروز می توانیم در زمینه تولید محصولات نساجی با سرمایه گذاران خارجی از نزدیک همکاری کنیم.

استاندار استان نمنگان خاطرنشان کرد: در استان نمنگان اقدامات مربوط به توسعه مسیرهای ریلی متصل کننده چین و اروپا انجام می گیرد و برنامه ریزی شده در ماه سپتامبر سال جاری میلادی چند ایستگاه راه آهن به بهره برداری رسد.

«بازاراف» با خطاب به سرمایه گذاران خارجی تاکید کرد: امروز در استان نمنگان 150 واحد شرکت مشترک فعالیت می کنند. ما در حال حاضر با کشورهای کره جنوبی، چین، روسیه، امارات متحده عربی، سنگاپور، آلمان و دیگر کشورها از نزدیک همکاری می کنیم که از شما هم برای همکاری دعوت می کنیم.

«غلامرضا شفیعی» نماینده جمهوری اسلامی ایران نیز در چهارچوب این نشست گفت: چند سال است در ازبکستان در زمینه ماهی فعالیت می کنیم. در استان نوایی، تاشکند و فرغانه پروژه های انجام می دهیم که هدف ما تولید 40 هزار تن ماهی در سال می باشد.

وی افزود: در حال حاضر چهار هزار تن ماهی تولید می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قرارمان با رئیس جمهور ازبکستان است که ما به این کشور نه تنها در زمینه آبزی پروری بلکه در زمینه فرآوری نیز کمک کنیم. در این زمینه 25 درصد سرمایه گذاری مستقیم ما و بقیه 75 درصدرا نیز با سود کم بانک های ازبکستان کمک می کند.  

در این نشست بیش از 300 نماینده شرکت های خارجی از 40 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، هند، چین، ترکیه، آلمان، امارات متحده عربی، فرانسه و دیگر کشورها و همچنین نمایندگان رسانه های خارجی و داخلی حضور داشتند.

برنامه ریزی شده در چارچوب این نشست بسته قراردادهای سرمایه گذاری به ارزش بیش از 300 میلیون دلار به امضا رسد.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس

به گزارش همشهری آنلاین،میلاد کی مرام که این روزها با فیلم سینمایی آسمان غرب و در نقش شهید شیرودی روی پرده سینما نقش آفرینی می کند به تازگی در مسابقات بین المللی تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش به عنوان یک بازیکن تنیس به رقابت با دیگران شرکت کننده ها پرداخته است.

میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام کد خبر 849172 منبع: ایرنا برچسب‌ها تنیس - راجر فدرر ویژه ورزشی بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران تنیس جزیره کیش

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴