Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس شورای شهر همدان  با اشاره به اینکه در دوره چهارم شورا مکانیزه کردن پل‌ها مصوب شد تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، احداث پل‌های عابرپیاده باید بر اساس کار کارشناسی و فنی صورت بگیرد چراکه اگر بهره‌وری و کارایی مد نظر قرار نگیرد، با هدررفت منابع مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران گردان با بیان اینکه استفاده بهینه از پل‌های عابرپیاده مکانیزه نیاز به فرهنگسازی دارد ادامه داد: نبود فرهنگسازی مناسب برای استفاده از پل‌های عابرپیاده باعث شده شاهد بازدهی خوبی نباشیم.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات پل‌های عابرپیاده توسط معدود افرادی در سطح شهر تخریب می‌شوند خاطرنشان کرد: جلوگیری از تخریب اموال عمومی نیازمند عزم جدی است و باید از طریق تبلیغات و اطلاع‌رسانی از جمله تبلیغات محیطی این فرهنگسازی آغاز شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اموال عمومی شرایط اقتصادی شورای شهر کارشناسی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا