Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:48:43 GMT

سبزها برای خرید گلر دست به جیب می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۸۲۵۴

روزهای پایانی فصل به اتمام رسیده لیگ برتر با حضور دروازه بانهای دوم و سوم ذوب آهن در ترکیب سبزپوشان همراه شد.

به گزارش “ورزش سه”، محمدباقر صادقی و معراج اسماعیلی که در هفته های پایانی لیگ هجدهم و در پی عدم حضور رشید مظاهری در ترکیب ذوبی ها فرصت حضور در چارچوب دروازه ذوب آهن را یافتند با عملکرد خوب خود نشان دادند، منصوریان می تواند برای آنها نیز برای ایستادن در درون دروازه سبزپوشان اصفهانی حساب باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدباقر صادقی که در چند بازی که فرصت بازی یافت و به خصوص در دیدار مقابل پیکان و النصر ستاره تیمش بود و نشان داد هنوز فوتبالش پایان نیافته است و از طرف دیگر معراج اسماعیلی دروازه بان تیم ملی امید کشورمان هم با درخشش در مصاف تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان، خبر از حضور یک دروازه بان آینده دار داد.

 

حالا باید دید در پی جدایی رشید مظاهری و حضور باقر صادقی و معراج اسماعیلی آیا منصوریان برای دروازه بان دیگری دست به جیب خواهد شد و یا سعی می کند فصل را با حضور ثابت باقر، نیمکت نشینی معراج و اضافه کردن یک دروازه بان جوان و آینده دار آغاز کند..

 

محمدباقر صادقی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها محمدباقر صادقی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روز‌ها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمز‌ها تمدید کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • نامه محمدباقر قالیباف به رئیسی +جزئیات
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟