Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: حضور کودکان در مراکز پیش‌دبستانی در شکل‌گیری شخصیت آن‌ها موثر است.

اسماعیل افشاری در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام نوآموزان در مراکز پیش‌دبستانی و با تاکید بر حمایت همه‌جانبه آموزش و پرورش ابهر از توسعه این مراکز، افزود: ثبت‌نام از نوآموزان در مراکز پیش‌دبستانی بر اساس دستورالعمل تا اواسط مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مهم‌ترین اهداف آموزش‌های این دوره را پرورش قابلیت‌های جسمانی و ذهنی و هماهنگ‌سازی و رشد مهارت‌های حرکتی کودکان عنوان و تصریح کرد: کمک به رشد عاطفی کودکان، افزایش حس اعتماد به نفس، درک شرایط محیطی و تقویت درک زیبایی‌ها، از دیگر اهداف آموزشی و تربیتی در مراکز پیش‌دبستانی است.

افشاری، پیش‌دبستانی را پایه و اساس دوره‌های رسمی آموزش دانست و ادامه داد: آموزش و پرورش مرجع صدور مجوز برای مراکز پیش‌دبستانی است، لذا والدین باید نوآموزان را در مراکز دارای مجوز ثبت‌نام کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در امور کودکان پیش‌دبستانی آثار پیشگیرانه بر آسیب‌های دوران نوجوانی، جوانی و بزرگسالی دارد، اظهار کرد: ارتباط اولیه کودک با الگوهای شخصیتی، آینده او را رقم می‌زند و حضور کودکان در این مراکز در شکل‌گیری شخصیت آن‌ها موثر است.

افشاری به اجرای دستورالعمل ثبت‌نام در مراکز پیش‌دبستانی اشاره و خاطرنشان کرد: نظارت بر ثبت‌نام در اولویت برنامه‌های این مدیریت قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیش دبستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان،محمد علی مجذوبی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دُز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دُز واکسن تزریقی می‌شود.

او گفت: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان افزود: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

مجذوبی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، گفت: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان