Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@03:36:06 GMT

دستگیری سارقان چاقو‌ بدست در گلبرگ

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۸۴۹۲

دستگیری سارقان چاقو‌ بدست در گلبرگ

خبرگزاری میزان- رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از دستگیری سارقان زورگیری خبر داد که با تهدید چاقو ، موبایل شهروندان را سرقت می کردند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ سعید اعلی قلی پور گفت: در ساعت ۱۶ روز گذشته در محدوده گلبرگ دونفر مرد جوان با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت قصد سرقت تلفن همراه خانم جوانی را داشتند که با مقاومت شهروند مواجه می شوند که بلافاصله همسر خانم در صحنه حاضر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارقان که خود را در خطر می بینند با استفاده از یک قبضه چاقو پس از تهدید مرد و زن جوان ، دست چپ مرد را زخمی می کنند و به خانم نیز از ناحیه دست آسیب می زنند. و پس از درگیری با آنان یک شهروند مرد دیگر که در حال عبور از خیابان بوده و این صحنه را می بیند و وارد این ماجرا می شود را نیز از ناحیه بازوی راست زخمی می کند.

وی در ادامه افزود : پس از اطلاع گشت کلانتری ، ماموران در کوتاه ترین زمان ممکن در صحنه حاضر می شوند و سارقان چاقو بدست را دستگیر و موتور سیکلت آنان نیز را توقیف می نمایند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بررسی های اولیه مشخص می گردد هر دو‌نفر از سارقان سابقه دار بوده و دارای سوابق متعدد درگیری و سرقت هستند و همچنین موتور سیکلت انان نیز دارای سابقه سرقت از کلانتری سلیمانیه می باشد.

رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ افزود:با توجه به آسیب دیدگی سه نفر در این پرونده از شکات دعوت شد تا با حضور در کلانتری شکایت خود را طرح نمایند. لازم به ذکر است حال عمومی شکات مساعد است. همچنین متهمین پرونده نیز با دستور قضایی تحویل پایگاه چهارم اگاهی گردیدند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گشت زنی پلیس دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس سرهنگ صادق ضرونی گفت: در پی اعلام سرقت از منزلی در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲۳ نیاوران، تیم عملیات کلانتری برای بررسی بیشتر موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: با انجام تحقیقات محلی مشخص شد که سرقت داخلی بوده و سارق با دراختیار داشتن کلید وارد منزل شده است و مرتکب سرقت شده است.

این مقام انتظامی افزود: شاکی مورد تحقیق ماموران قرار گرفت و مشخص شد که شاکی کلید منزل را در اختیار سرایدار خانه که یکی از اتباع کشور‌های همسایه می‌باشد قرار داده است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری ادامه داد: در یک عملیات پلیسی سریدار خانه که قصد متواری شدن از ساختمان را داشت دستگیر و متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی با اشاره کشف سایر جرائم احتمالی متهم در دستور کار قرار دارد در پایان به شهروندان توصیه کردد: منازل و باغ ویلا‌های خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز نمایند و از سپردن کلید منزل به سایر افراد خودداری کنید.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر