Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر نخستین دوره مسابقات ربات‌های پرنده در دانشگاه تبریز گفت: نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ پهپاد‌ها در دو لیگ سرعتی و داخل ساختمان آبان ماه در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

مرتضی کاویانی دبیر نخستین دوره مسابقات ربات‌های پرنده در دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ پهپاد‌ها در دو لیگ سرعتی و داخل ساختمان، جوایزی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال برای اولین بار در شمال غرب کشور به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاویانی مطرح کرد: با توجه به رشد و پویای چشم‌گیر پژوهشگران و جوانان کشورمان در عرصه‌های مختلف رباتیک و به‌ویژه صنایع هوایی (پهپادها) و کاربردی‌تر شدن این ربات‌ها در زمینه‌های گوناگون همه‌ساله مؤسسات دانشگاه‌های مختلف با برپایی چنین مسابقاتی سعی در توسعه و رشد این حوزه دارند.
دبیر نخستین دوره مسابقات ربات‌های پرنده در دانشگاه تبریز تصریح کرد: با برگزاری این‌گونه برنامه‌ها می‌توان شرایطی را برای پژوهشگران این عرصه فراهم آورد، تا اینکه دانش فنی خود را به چالش کشیده و متناسب با نیاز‌های شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف پژوهش‌های خود را هدفمند سازند.
وی بیان کرد: در همین راستا دانشگاه تبریز در راستای حمایت از پژوهشگران، نخبگان و به‌خصوص جوانان کشورمان، مسابقات ربات‌های پرنده (UAV) را در دو لیگ؛ داخل ساختمان (Indoor) و سرعتی (Race)، برای علاقه‌مندان به این عرصه برای اولین بار در شمال غرب کشور برگزار کند.
کاویانی خاطرنشان کرد: مهلت پیش ثبت‌نام در این دوره مسابقات تا ۳۱ مرداد و ثبت‌نام نهایی (ارسال TDP) نیز تا ۱۵ آبان ماه سال جاری اعلام‌شده و شروع مسابقات هم نیمه دوم آبان ماه امسال به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

دبیر نخستین دوره مسابقات ربات‌های پرنده در دانشگاه تبریز تاکید کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.robouav.tabrizu.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ربات های پرنده مسابقات پهپادها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای

نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای در ورزش ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های ملی در قشم برگزار شد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073491 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد