Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری از استان چهارمحال و بختیاری؛ اولین جلسه ستاد یادواره شهدای عشایر استان و کنگره ملی ۱۰۰۰۰ شهید عشایری کشور با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم(ع) استان و معاونت های مختلف سپاه استان و ناحیه عشایری برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری در این جلسه با اشاره به قسمت هایی از وصیت نامه شهید فتاح مومنی از شهدای عشایر استان، خدمت رسانی و محرومیت زدایی را از مهمترین خواسته های شهدا بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ایزدی برگزاری یادواه استانی را مقدمه ای برای برگزاری کنگره ملی ۱۰۰۰۰ شهید عشایر کشور عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری کنگره در سه محور اساسی فرهنگی، محرومیت زدایی و تقویت وحدت اقوام و مذاهب است.

ایزدی ترویج و تثبیت فرهنگ جهاد و شهادت، گسترش فرهنگ دینی و احیای روحیه جهادی و انقلابی در جامعه عشایری کشور را از جمله اهداف برگزاری یادوره استانی و کنگره ملی شهدای عشایر کشور دانست.

ایزدی گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، کنار گذاشتن سنت های غلط و برگزاری نشست های مودت از جمله مولفه های فرهنگی برگزاری یادواره و کنگره می باشد.

وی محرومیت زدایی و خدمات رسانی در راستای طرحهای اعتلای بسیج نظیر طرح شهید رهنمون و تکمیل و بهره برداری از ۱۰ پروژه عمرانی و افتتاح ۱۵ پروژه دیگر را از دیگر برکات برگزاری یادواره برای عشایر استان عنوان کرد.

در این جلسه معاون هماهنگ کننده سپاه استان بر بهره مندی از عطر و بوی شهدا با ارائه راهکارهای نو و به روز در بگزاری یادواره های شهدا تاکید کرد.

سرهنگ آذر گفت: باید سعی شود با ارائه خدمات و اثرات ماندگار برای عشایر یاد و نام شهدا زنده نگه داشته شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خواست خدایی ظهر یکشنبه در نشست روابط عمومی‌های استان افزود: ستاد گرامی داشت کنگره ملی شهدای این استان نیازمند همکاری و پای کار بودن روابط عمومی‌ها در مستند سازی برنامه و ثبت در سامانه دولت است.

وی بیان داشت: برای برگزاری کنگره شهدا، در سامانه دولت پنج نهاد به ۳۰ اداره و سازمان در این مدت افزایش یافت.

خواست خدایی تصریح کرد: جلسات ستاد روابط عمومی‌ها در راستای کنگره ملی شهدا به شکل ماهانه برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان اولویت اصلی برنامه‌های کنگره ملی شهدا است.

کد خبر 6091262

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا