Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در سی و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که امروز در استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم برنامه ریزی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت جوانان افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط به این امور باید با برنامه ریزی دقیق زمینه این امر را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه کشور ما کشوری جوان است و مسائل و مشکلات زیادی پیش روی جوانان وجود دارد که امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان صادقانه این مشکلات را احصا و برای رفع و حل آنها اولویت بندی های لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ، اشتغال، ازدواج، تحصیل و برنامه های اوقات فراغت را به ترتیب از جمله مسائل و مشکلات پیش روی جوانان عنوان کرد و اظهار داشت: برای رفع مشکلات جوانان باید برنامه ریزی های لازم انجام و تقسیم کار توسط دستگاههای مرتبط صورت گیرد.

مصطفوی در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره نمود و گفت: در این بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص جوانان مطالب ارزنده ای را بیان داشته اند که راه اندازی هزاران شرکت دانش بنیان، هزاران واحد دانشگاهی، فارغ التحصیلی میلیونها نفر جوانان تحصیل کرده، دهها طرح بزرگ از قبیل چرخه سوخت هسته ای، سلولهای بنیادین، نانوتکنولوژی و بسیاری از طرحهایی که در این چهل سال گذشته اتفاق افتاده است .

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان در استفاده از جوانان در حوزه های مدیریتی جدیت داشته باشند، افزود: جوانان ما تحصیل کرده و هوشیارهستند و باید از این موقعیت به عنوان فرصت استفاده کنیم زیرا اگر کارها به جوانان سپرده شود، کشور به بهترین نحو اداره و کارها به نتیجه می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه جوانان کشور توانستند دوران دفاع مقدس را به بهترین نحو مدیریت کنند، بیان کرد: اعتماد به جوانان بسیاری از مشکلات را حل و فصل می‌کند و باید به آنها اعتماد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای باید زمینه مهارت آموزی جوانان را فراهم کند، گفت: با تدوین برنامه‌ها می‌توان مهارت آموزی را در بین جوانان افزایش داد.

آسیب شناسی مشکلات جوانان در جامعه، ارائه دستور کار مشخص برای جلسات، ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه جوانان در خصوص مصوبات ستاد ساماندهی جوانان از جمله مصوبات این جلسه بود.

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه گفت: پایگاه‌ها در سطح دانشگاه باید احیا شود و تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در جلسه سیاست‌گذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: احیای پایگاه‌ها در سطح دانشگاه اولین مطالبه‌ی من از شما است.

مسئول بسیج دانشجویی ادامه داد: تشکیلات‌سازی، شبکه سازی و جریان سازی ۳ اصل مهم است که باید در برنامه‌ی اجرایی قرار گیرد.

نصیرزاده با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه‌ی بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

مسئول بسیج دانشجویی در پایان ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌ی آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

هوتن حسابی مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در ادامه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در این مدت و با حفظ روحیه‌ی بسیجی و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت برنامه‌های تأثیرگذاری را در سطح استان اجرا کرده است.

در این جلسه اعضای شورای حوزه و پایگاه‌ها به بیان نظرات و برنامه‌های خود در ماه‌های آینده پرداختند و در پایان نیز از خادمین کاروان شهید عباس دانشگر که در اردوی راهیان نور حضور فعال و مؤثر داشتند تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور