Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اردبیل از آغاز فضاسازی‌های شهری برای میزبانی از لیگ ملت‌های والیبال خبر داد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

حمید لطف‌اللهیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: به منظور میزبانی شایسته و مناسب از این رویداد ورزشی، شهرداری اردبیل در کنار نهادهای مربوطه است تا اردبیل همچون سال‌های گذشته سربلند از این مسابقات دربیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آمادگی شهر برای برگزاری این مسابقات خبر داد و گفت: سازه‌های تبلیغات محیطی، بیلبوردها و استندها به منظور اطلاع‌رسانی در اختیار اداره ورزش و جوانان استان قرار گرفته است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: زیباسازی فضا و چهره شهر نیز در دستور کار قرار دارد و بیش از 20 هزار بوته گل طبیعی ظرف یک هفته در شهر توسط نیروهای فضای سبز شهرداری اردبیل کاشته خواهد شد.

فروش اینترنتی بلیت بازی‌های لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل آغاز شدرقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل برگزار می‌شودهفته چهارم مسابقات لیگ جهانی والیبال در اردبیل برگزار می‌شود

 شهردار اردبیل بیان کرد: توسعه و رونق گردشگری همسو با ارایه بهتر خدمات شهری بوده و شهرداری اردبیل برخود وظیفه می‌داند تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری این رویداد ورزشی را به درستی انجام دهد.

وی با بیان اینکه مسابقات و رویدادهای ورزشی بر پویایی و نشاط جوانان تاثیر دارد، افزود: همواره شهرداری اردبیل آمادگی خود را برای برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی اعلام می‌کند.

لطف‌اللهیان گفت: در راستای توجه به سلامت و نشاط شهروندان اردبیل و توسعه ورزش‌های همگانی ایستگاه‌های سلامت ورزش صبحگاهی شهرداری اردبیل همه روزه از ساعت هفت تا هشت  با حضور مربیان هیئت همگانی اردبیل راه‌اندازی و  در خدمت همشهریان گرامی است.

شهردار اردبیل بیان کرد: پارک آرتا، پارک آذربایجان، پارک زرناس، پارک شهرک حقیقت، پارک بنی هاشم محله حسن‌آباد، پارک کارشناسان شهرک اداری، پارک شفا، پارک بانوان، پارک فردوس جین، پارک شهرک کوثر، پارک ولایت، پارک معلم، پارک وحدت سلمان‌آباد، منطقه گردشگری شورابیل و پارک جیرال از جمله پارک‌هایی است که ورزش‌های صبحگاهی در این مکان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم