Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهادی با اشاره به دلایل افزایش بیکاری در استان تهران گفت: یکی از دلایل مهم بیکاری استان تهران این است که بیشتر دانشجویان شهرستانی که برای تحصیل به تهران می آیند دیگر به شهر خود باز نمی گردند و این امر باعث افزودن نرخ بیکاری در استان تهران می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «محمد امامی امین» امروز (شنبه 18 خرداد) در حاشیه چهارمین جلسه کارگروه اشتغال استان گفت: آقای جهانگیری بخشنامه ای مبنی بر تعیین کارگروه های ذیل شورای برنامه ریزی استان تهران ابلاغ کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بر این بود کلیه کارگروه های قبل حذف و در ذیل این چهار گروه تشکیل شود. این کارگروه ها شامل کارگروه اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت، کارگروه فرهنگی اجتماعی، کارگروه سیاسی و کارگروه زیربنایی بودند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اظهار کرد: اشکالاتی بر این کارگروه ها وارد است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود ما بایستی یک مقدار نگاه بازتر نسبت به این مسئله داشته باشیم. در ذیل این بخشنامه، بندی وجود داشت که طبق آن این اجازه به استاندار داده می شد که بر اساس شرایط استان، یک نگاه بومی تر نسبت به کارگروه ها داشته باشند.

 

وی اظهار کرد: موضوع بعدی جلسه کارگروه اشتغال امروز، طرح آمایش و بررسی فرصت ها و چالش های استان بود که توسط سازمان مدیریت ارایه شد. همچنین قرار شد جزوه ای را که سازمان مدیریت تهیه کرده در اختیار روسای دستگاه ها و اعضای کارگروه قرار بگیرد و نظرات خود را در جلسه آینده اعلام کنند.

 

امامی امین با اشاره به تشکیل کانون کارآفرینان تصریح کرد: اعضای این کانون، شامل شش نفر دولتی و شش نفر غیر دولتی، رییس هیئت امنا و معاونت اقتصادی استاندار است که گزارش عملکرد آن هفته آینده در جلسه کارگروه اشتغال استان ارایه خواهد شد.

 

عیسی فرهادی، فرماندار تهران نیز در جلسه امروز کارگروه اشتغال استان تهران با اشاره به دلایل افزایش بیکاری در استان تهران گفت: یکی از دلایل مهم بیکاری استان تهران این است که بیشتر دانشجویان شهرستانی که برای تحصیل به تهران می آیند دیگر به شهر خود باز نمی گردند و این امر باعث  افزایش نرخ بیکاری استان تهران می شود و همچنین مسئله اشتغال بدون بیمه فارغ التحصیلان از دیگر مسایل مهمی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر خبرگزاری شبستان اقامه نماز عید فطر امام خمینی ره استان بوشهر نماز جمعه خطبه های نماز جمعه مقاومت مقام معظم رهبری امامی امین کارگروه اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم

دانشجویان عراقی پایان دوره تحصیلی خود را به شیوه‌ای خاص و به صورت دسته‌جمعی جشن گرفتند. در ویدئوی زیر می‌توانید این مراسم را ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • آزادی بیان آمریکایی
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد