Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:20:40 GMT

فولادی‌ها منتظر پاسخ رضا اسدی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۹۶۸۴

فولادی‌ها منتظر پاسخ رضا اسدی

باشگاه فولاد خوزستان درصدد جذب رضا اسدی، هافبک فصل گذشته سایپاست. ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی پس از اتمام قراردادش با باشگاه سایپا، تمایلی برای ماندن در این تیم ندارد. این در حالی است که باشگاه فولاد خوزستان به‌تازگی پیشنهادی جالب توجه به این بازیکن داده و خواهان جذب اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک فصل گذشته سایپا اما هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است. اسدی از چند تیم دیگر در لیگ برتر هم پیشنهاد دارد، ولی اولویت این بازیکن بازی در خارج از ایران است. اسدی هنوز با پیشنهاد اروپایی مواجه نشده، ولی پیشنهاد آسیایی دارد و بی‌میل به دادن پاسخ مثبت به آن نیست.

اسدی: فقط در رسانه‌ها خواندم پرسپولیس و استقلال مرا می‌خواهند

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم

حمید استیلی بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و گزارشگر فقید را با چه ویژگی هایی می شناخته است به خبرنگار مهر بیان کرد: صدای او صدای ماندگاری بود و حتی بعد از رفتن او هم این صدا باقی می ماند. خیلی خوب است که قدر بزرگترها و اسطوره های خود را بدانیم.

وی اضافه کرد: آقای اسکویی واقعاً اسطوره بود و در صداوسیما همه رشته های ورزشی را گزارش می کرد. گزارش های او به گونه ای بود که وقتی می شنیدیم انگار همان توصیفات را می دیدیم. نقدهای بسیار محترمانه ای هم داشت که خیلی مورد توجه بود.

استیلی درباره نبود نگاه جانبدارانه در نقدها و تحلیل های ورزشی اسکویی یادآور شد: او نه استقلالی بود و نه پرسپولیسی و هر آنچه را که می دید، گزارش می کرد. قطعاً صدای اسکویی می ماند ولی باید قدر آنهایی را که می مانند، بدانیم.

این بازیکن سابق تیم ملی در پایان درباره اینکه الان چه برنامه های ورزشی را می بیند یا گوش می کند، بیان کرد: من رادیو ورزش را همیشه گوش می کنم و ماشینم همیشه روی موج رادیو ورزش روشن است. نقدها و گزارش های خوبی دارد اما به شرطی که مدیران و مسؤولانمان هم گوش کنند.

کد خبر 6097289 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری