Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین گفت: ۲۵۶ واحد مسکونی روستایی و ۱۲۰ واحد شهری بر اثر در حادثه سیل اخیر در استان قزوین نیاز به تعمیر داشته و همچنین یک هزار و ۵۲۰ واحد مسکونی روستایی و ۵۰ واحد شهری نیز باید دوباره احداث شوند. ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، اصغر گونجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان قزوین اظهار داشت: اعتبار لازم به منظور بازسازی و احداث 225 واحد مسکونی شامل 25 شهری و 200 روستایی در سطح استان اختصاص یافته و بدین منظور واحدهای مسکن روستایی 400 میلیون ریال تسهیلات بانکی به همراه 100 میلیون ریال وام بلاعوض و واحدهای مسکونی شهری 500 میلیون ریال تسهیلات کم بهره به همراه 120 میلیون ریال وام بلاعوض دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: 256 واحد مسکونی روستایی و 120 واحد شهری بر اثر در حادثه سیل اخیر در استان قزوین نیاز به تعمیر داشته و همچنین یک هزار و 520 واحد مسکونی روستایی و 50 واحد شهری نیز باید دوباره احداث شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن قزوبن تاکید کرد: 150 میلیون ریال تسهیلات بانکی و همچنین سقف 50 میلیون ریال بلاعوض نیز به هر واحد از 100 واحد مسکونی شهری و روستایی اعلام شده به منطور تعمیر ارائه می‌شود.

سهم بیرجند احداث 163 خانه برای سیل زدگان در طرح هر مسجد یک خانهاحداث 400 هزار واحد مسکونی جدید با مشارکت بخش خصوصیوعده وزیر راه برای احداث قطار حومه‌ای در شهرستان‌های غرب استان تهرانوی افزود: 300 پرونده واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل برای دریافت تسهیلات تا به امروز کامل شده و با تکمیل نقشه‌های احداثی دیگر واحدها نیز در نوبت انتظار دریافت تسهیلات قرار می‌گیرند که در این میان خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در اولویت دریافت تسهیلات هستند در صورتی که پرونده‌های مربوطه از سوی انها تکمیل شود.

گونجی گفت: ارائه تسهیلات بازسازی و تعمیر به واحدهای مسکونی آسیب‌دیده ناشی از سیل توسط بانک تجارت آغاز شده و متقضایان منتظر اعلام امادگی دیگر بانک‌های عامل باشند چرا که بانک مرکزی تسهیلات اختصاصی به مراکز استان‌ها ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: کارشناسان بنیاد میکن پس از سیل اخیر در فروردین ماه نسبت به شناسایی و بررسی واحدهای آسیب دیده شهری و روستایی اقدام کرده تا آمار واحدهای نیازمند بازسازی و تعمیر مشخص شود.

انتهای پیام/ن

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانپور اظهار کرد: واحدهای مرغداری این استان در فروردین ماه سال جاری چهاد میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی داشته‌اند.

وی افزود: این میزان جوجه ریزی در سال جاری نسبت به فرودین ماه سال گذشته که دو میلیون و ۶۷۸ هزار قطعه بوده رشد ۶۳ درصدی داشته است.

وی اظهار داشت: این میزان جوجه ریزی در ۱۹۰ واحد مرغداری نیمچه گوشتی فعال استان انجام شده که بیشترین پراکنش در شهرستانهای قزوین و تاکستان است.

وی اضافه کرد: ظرفیت واحدهای مرغداری استان ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه است.

رمضانپور پیش بینی کرد: ۸۵ هزارتن گوشت مرغ تا پایان امسال در واحدهای مرغداری این استان تولید شود.

کد خبر 6097717

دیگر خبرها

  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • ببینید | قیمت‌های عجیب واحدهای مسکونی در افغانستان