Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری گفت: مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا یکشنبه به میزبانی باشگاه شهروند ساری برگزار می‌شود.به گزارش بلاغ، سعید نجاریان امروز در گفت وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری با بیان اینکه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور مدیرعامل باشگاه‌ها حاضر در لیگ به میزبانی باشگاه شهروند ساری برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم فردا یکشنبه نوزدهم خرداد در ساری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای نخستین‌بار است که میزبانی مراسم قرعه‌کشی فوتسال خارج از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به میزبانی شهرستان ساری برگزار می‌شود.

عضو هیات رئیسه فوتسال کشور از حضور مسؤولان فدراسیون در مراسم هم‌اندیشی و قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال خبر داد و افزود:  جلسه هم‌اندیشی مدیرعامل باشگاه‌ها جهت برگزاری شایسته مسابقات فصل جدید از ساعت 11 صبح و  مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها نیز از ساعت 15 در ساری برگزار می‌شود.

نجاریان در ادامه از پخش زنده مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 15 از شبکه استانی تبرستان خبر داد و گفت: قرار است فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از 14 تیر ماه به صورت رفت و برگشت با حضور 14 تیم برگزار شود.

وی در پایان از حضور رضا لک به عنوان سرمربی شهروند ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروند ساری یکی از تیم‌های باسابقه و ریشه دار فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که در تمامی اداور لیگ برتر حضوری مستمر داشته است.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) امروز در اصفهان آغاز شد.

آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح امروز از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096137

دیگر خبرها

  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است