Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@23:31:51 GMT

دام پلید دانش آموزان یزدی برای معلم سختگیر!

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۰۴۳۵

دام پلید دانش آموزان یزدی برای معلم سختگیر!

رکنا: سرهنگ مرتضی ابوطالبی رییس پلیس فتا یزد اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از معلمان مبنی بر این‌که فرد یا افرادی با درج مطالبی توهین آمیز بر روی دیوار‌های کلاس و حیاط مدرسه و انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی، موجب هتک حیثیت آن‌ها شدند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: طی بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که دو نفر از دانش‌آموزان مدرسه با توجه به اختلافاتی که بابت نمره درس مربوطه در نیمه اول با معلم خود داشتند اقدام به دیوار نویسی با الفاظ زشت در مورد وی داشته‌اند و عکس‌های دیوار نویسی را نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: متهمان با، ولی خود در این پلیس احضار شدند و با توجه به مستندات و ادله مربوطه لب به اعتراف گشودند و انگیزه خود را انتقام از معلم بابت نمره رد شده اعلام کردند.
سرهنگ ابوطالبی در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: در صورت مواجه با هرگونه توهین، تهدید و نشر اکاذیب در فضای مجازی، از مقابله به مثل خودداری کرده و در اسرع وقت پلیس را در جریان قرار دهند

منبع: فردا

کلیدواژه: دام دانش آموزان معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مطهری و بزرگداشت روز معلم جمیله سادات میرهادی، یک معلم بازنشسته با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره آموزش رایگان به کودکان کار گفت: شرایط سختی بود که درس را به صورت فشرده آموزش ببینند.

میرهادی افزود: در دوران شیوع کرونا هم در فضای باز به دانش آموزان درس می‌دادم. وقتی به خانه برمی‌گشتم فکر می‌کردند جذامی هستم!

او همچنین یک خاطره جالب از آموزش به دانش آموزانی که کار می‌کنند نقل کرد و گفت: یکی از دانش آموزان در تعمیرگاه کار می‌کند و برای چند ساعتی از صاحب‌کارش وقت می‌گیرم تا بتوانم به او درس دهم.

مشروح این گفت و گو را در ویدیوی زیر تماشا کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • مراسم روز معلم دانش آموزان اتباع + فیلم
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد