Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:45:39 GMT

حوادث جاده ای در استان مرکزی ۵ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۰۷۰۷

حوادث جاده ای در استان مرکزی ۵ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کهریزی در بیان جزئیات این حوادث اظهار داشت: در نخستین سانحه رانندگی که روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۴۰ محور بوئین زهرا- ساوه رخ داد، راننده و سرنشین آن بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه جان سپردند.

وی اظهار داشت: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان کرد: در سانحه‌ای دیگر که در همین روز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر ۳۶ محور دلیجان- اصفهان به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودرو براثر شدت جراحات وارده در محل حادثه جان باخت و ۳ سرنشین دیگر آن نیز مجروح شدند.

کهریزی یادآور شد: بر اساس اعلام کارشناسان عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو علت وقوع این حادثه بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: سومین تصادف نیز بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی وانت پیکان در کیلومتر ۸ محور فرمهین - کمیجان رخ داد که بر اثر این حادثه راکب موتورسیکلت و ترک نشین آن بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

وی افزود: در بررسی کارشناس تصادفات پلیس راه از صحنه تصادف، علت این سانحه رانندگی عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی وانت پیکان و نیز نقص فنی چراغ عقب موتورسیکلت اعلام شد.

کد خبر 4635518

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جمعی از پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب در مانوری بمناسبت دهم اردیبهشت روز بدون حادثه، آمادگی خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و خدمت به شهروندان اعلام نمودند.   در این مانور نیرو‌های پلیس راه و یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری تکاب با تجهیزات امدادی و خودرو‌های اداری در محل مانور حضور یافته و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید