Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:38:12 GMT

فن دایک و ده لیخت می توانند رونالدو را متوقف کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۰۸۶۲

فن دایک و ده لیخت می توانند رونالدو را متوقف کنند

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، معتقد است که ویرژیل فن دایک و ماتیس ده لیخت، زوج مرکز خط دفاعی تیمش، می تواند در فینال لیگ ملت های اروپا، کریس رونالدو، ستاره پرتغال را مهار کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند موفق شد با پیروزی 3-1 مقابل انگلیس در دیدار نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، به دیدار نهایی این رقابت ها صعود کند و اکنون در دیدار فینال باید مقابل پرتغال میزبان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتغال در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 3-1 سوئیس را شکست داد و رونالدو با زدن هر سه گل تیمش، نقشی اساسی در این پیروزی داشت اما کومان معتقد است که زوج فن دایک- ده لیخت می تواند ستاره پرتغال را متوقف کند.

او به خبرنگاران گفت:" ما مدتی پیش در سوئیس یک دیدار دوستانه مقابل پرتغال انجام دادیم و ده لیخت توانست رونالدو را متوقف کند. تنها فن دایک نیست که می تواند رونالدو را متوقف کند.

 

 

اما رونالدو هم آنقدر خوب هست که بتواند مقابل بهترین مدافعان، موقعیت ایجاد کند. این جالب ترین بخش فوتبال است. شما نمی توانید کاری بکنید زیرا او از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است."

دالی بلیند، مدافع چپ باتجربه تیم ملی هلند، هم در مورد زوج فن دایک- ده لیخت، گفت:" هر دو آنها مدافعان فوق العاده ای هستند. فکر می کنم بازی در کنار هر دو آنها راحت است. ماتیس استعداد بزرگی است. ویرژیل هم در تمام طول فصل کیفیتش را نشان داد.

اما کارهای دفاعی ما از مهاجمان مان آغاز می شود. می توانید این را روی دو گلی که ما در دیدار مقابل انگلیس [در وقت های اضافه] به ثمر رساندیم، ببینید؛ وقتی که توپ را جلوی زمین گرفتیم و توانستیم موقعیت ایجاد کنیم."

رونالد کومان (سرمربی) ویرجیل فن دایک لیورپول تیم ملی هلند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها رونالد کومان سرمربی ویرجیل فن دایک لیورپول تیم ملی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم

سردار آزمون که دقایق پایانی به میدان آمد، نتوانست از این موقعیت عالی استفاده کند.

دانلود (2.4MB)

دیگر خبرها

  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک