Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال برنز کشتی جهان در سال ۲۰۱۶ گفت: بعد از جهانی بوداپست تمرین را رها کرده و میلی برای کشتی گرفتن نداشتم، اما بار دیگر بالا و پایین‌های دوره قهرمانی را تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو به جان می‌خرم. ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

مصطفی حسین‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضورش در مسابقه انتخابی روزهای 6 و 7 تیر ماه در وزن 74 کیلوگرم اظهار داشت: هر سال در مسابقه انتخابی‌ که کادرفنی تیم ملی تعیین کرده،‌ کشتی گرفته‌ام و امسال هم مثل هر سال همین کار را انجام خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هیچ مسابقه‌ای نرفتم مگر اینکه در انتخابی شرکت کرده باشم و این مسئله آشنایی برای من است.

وی ادامه داد: خداراشکر بدنم بد نیست. بعد از جهانی بوداپست تمرین را رها کرده بودم و میلی برای کشتی گرفتن نداشتم، بعد یکسری مسائل دست به دست هم داد که دوباره آمدم تا المپیک کشتی بگیرم. دوره قهرمانی بالا و پایین زیاد دارد، اما باز هم همه‌ اینها را به جان می‌خرم و تصمیم گرفتم تا المپیک 2020 باشم و کشتی بگیرم.

حسین‌خانی که اواخر سال گذشته در جام دانکلوف شرکت کرده بود، تاکید کرد: آنجا وضعیت خوبی نداشتم و بدون آمادگی کشتی گرفتم. تا پیش از عید، تمرین خوب و منظمی نداشتم اما از ابتدای امسال خوب تمرین کردم و فکر می‌کنم تا انتخابی به آمادگی خوبی برسم.

ملی‌پوش دو سال اخیر کشتی آزاد در مسابقات جهانی پاریس و بوداپست در مورد حریفانش در مسابقه انتخابی جهانی قزاقستان خاطرنشان کرد: همه نفرات سعی می‌کنند با آمادگی لازم در انتخابی کشتی بگیرند. همه آنها قابل احترام هستند و هر کسی در روز مسابقه بهتر از فرصت‌هایش استفاده کند قطعا برنده خواهد شد. نخودی جوان‌ترین کشتی‌گیر شرکت‌کننده در انتخابی است، اما سایر نفرات در یک رِنج سنی نزدیک به هم هستیم. برای حضور در مسابقه انتخابی مشتاق هستم تا حرف و حدیث‌ها تمام شود.

این کشتی‌گیر تهرانی وزن 74 کیلوگرم در پایان گفت: از نوجوانان تا بزرگسالان همیشه در انتخابی شرکت کرده و سعی کردم حقم را خودم بگیرم. اکنون هم همه تلاشم را برای رسیدن به هدفم به کار می‌بندم. هیچ‌وقت آدم کسی نبوده و نخواهم بود و امیدوار هستم امسال، سال خوبی برایم باشد.

مخالفت کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با درخواست کتبی و شفاهی تعدادی از کشتی‌گیران

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!

تعلیق‌های سنگین رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی علیه داوران باسابقه، برخی کشورهای مدعی را به سمت تشکیل کمپین و احتمال کودتا علیه آنتونیو پیش برده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر چند داور سرشناس کشتی جهان از جمله ابراهیم چی‌چی اوغلو، کمال بوعزیز، کیسی گوسل و محمد مصلایی‌پور با استناد به قضاوت‌شان در مسابقات گزینشی المپیک، از سوی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی تعلیق شدند.

واکنش مصلایی‌پور به تعلیقش: آن فن پیچیدگی نداشت،اشتباه نکردم

رومن پاولوف، علی سایوان، الکسی بازولین هم دیگر داورانی بودند که به دلیل اشتباه در داوری مبارزه فرانک چامیزوی ایتالیایی و توران بایراموف آذربایجانی تعلیق شده و همه آنها به دلیل آنکه در لیست دعوتی‌ها به مسابقات گزینشی جهانی در استانبول نیستند، عملاً شانس قضاوت در المپیک را از دست خواهند داد.

جالب اینکه چی‌چی اوغلو، کمال بوعزیز و کیسی گوسل از جمله اعضای اصلی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی هستند و محمد مصلایی‌پور نیز دیگر عضو این کمیسیون، در جمع مدرسان حضور دارد.

محروم کردن این تعداد داور برجسته در آستانه آخرین گزینشی المپیک، جای تعجب و تأمل دارد و خبرها حاکی از تشکیل کمپین ضد آنتونیو، رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی از سوی کشورهایی چون روسیه، آمریکا، ترکیه و چند کشور دیگر است. گفته شده این نفرات قرار است در استانبول حضور پیدا کرده و مراتب اعتراض خود را به اتحادیه جهانی اعلام کنند.

مسابقات گزینشی استانبول 20 تا 23 اردیبهشت در ترکیه برگزار می‌شود که آخرین مسابقه گزینشی المپیک خواهد بود که در آن سه کشتی‌گیر صاحب سهمیه خواهند شد و در خصوص داوران نیز تصمیمات نهایی صورت می‌گیرد.

باید دید اتحاد کشورهای صاحب کشتی علیه آنتونیو و پیگیری حذف داوران که به باور آنها نوعی قلع و قمع داوران سرشناس اتحادیه جهانی از سوی آنتونیو با اهدافی خاص است، به چه نتیجه‌ای منجر خواهد شد و آیا بازگشت چی‌چی‌ اوغلو، بوعزیز، مصلایی‌پور و ... به لیست داوران قضاوت کننده در المپیک را در پی خواهد داشت؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد