Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی نیمسال اول 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی از امروز (18 خردادماه) آغاز شد.

متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند.

در همین راستا، ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جزئیات نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تا 18 تیرماه ادامه خواهد داشت اما تمدید نمی شود؛ پس از آن کمیسیون نقل و انتقالات تشکیل می شود وخارج از سامانه منادا نیز بررسی های مجددی بر روی دانشجویان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از نقل و انتقالات دانشجویی ممکن است در چارچوب رسمی که در نظر گرفته شده نگنجد؛ در این خصوص کمیسیون نقل و انتقالات تصمیم گیری خواهد کرد و در نهایت نظر نهایی از سوی کمیسیون اعلام خواهد شد.

کلانتری با اشاره به نقل و انتقالات دانشجویان دختر گفت: یکی از امتیازات مثبتی که برای نقل و انتقالات دانشجویان دختر در نظر گرفته شده این است که دختران دانشجو به محل سکونت والدینشان منتقل خواهند شد. به غیر از دانشجویان رشته های پزشکی، داروسازی، دندان پزشکی و پرستاری که رشته های آن ها صرفا در چند واحد وجود دارد، بقیه دانشجویان دختر به شهر محل زندگی و یا نزدیک ترین واحد به محل زندگیشان منتقل خواهند شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: از دیگر شاخص های نقل و انتقالات امسال این است که خانم هایی که در ترم تحصیلی ازدواج می کنند، به محل سکونت همسرشان منتقل خواهند شد.

گفتنی است، تمامی مراحل و فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خودداری کنند.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی ابراهیم کلانتری منادا نقل و انتقالات معاونت فرهنگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی منادا نقل و انتقالات معاونت فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دختر از جنبش دانشجویی آمریکا و فراجا

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور به مناسبت روز دختر در حرم بانوی کرامت برگزار شد و دانشجویان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس و همچنین در حمایت از طرح نور فراجا شعار دادند.

فیلم: مهدی بخشی سورکی

کد خبر 6100914 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دختر از جنبش دانشجویی آمریکا و فراجا
  • فعالیت‌های قرآنی دانشجویی به ۱۰ برابر هم برسد کافی نیست
  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • بورسیه با تضمین اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد توسط یک شرکت همه‌فن حریف
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی