Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:50:33 GMT

ترک‌ها، فرانسه را به زانو درآوردند +عکس و نتایج

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۱۰۶۹

ترک‌ها، فرانسه را به زانو درآوردند +عکس و نتایج

در شب برتری قهرمانان سابق دنیا، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ ناباورانه شکست خورد.

به گزارش مشرق، در ادامه مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم ملی فرانسه مغلوب میزبانش، ترکیه شد و آلمان، بلژیک و ایتالیا رقبایشان را شکست دادند.

در مهم‌ترین بازی از گروه هشتم، ترکیه در ورزشگاه اختصاصی تیم «باشاک شهیر» ۲ بر صفر تیم ملی فرانسه، قهرمان جهان را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیهان در دقیقه ۳۰ و اوندر در دقیقه ۴۰ برای ترکیه گلزنی کردند تا یک نتیجه عجیب رقم بخورد. با این نتیجه در جدول گروه هشتم، پس از سه بازی، ترکیه ۹ امتیازی بالاتر از فرانسه شش امتیازی در صدر جدول قرار گرفت.

براساس این گزارش در گروه دهم، ایتالیا در خانه یونان به برتری آسان ۳ بر صفر دست یافت تا ۹ امتیازی شده و بالاتر از فنلاند شش و یونان چهار امتیازی در صدر جدول بماند. برای ایتالیای میهمان، بارلا در دقیقه ۲۳، اینسینیه در دقیقه ۳۰ و بونوچی در دقیقه ۳۳ گلزنی کردند.

شنبه شب همچنین در گروه سوم، آلمان در خانه بلاروس به راحتی ۲ بر صفر به برتری رسید. سانه در دقیقه ۱۳ و رویس در دقیقه ۶۲ برای قهرمان سابق جهان گل زدند. در این گروه، آلمان شش امتیازی شد و پایین‌تر از ایرلند شمالی ۹ و بالاتر از هلند سه امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفت.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه نهم، بلژیک با سه گل مرتنس در دقیقه ۱۱، کاستانه در دقیقه ۱۴ و لوکاکو در دقیقه ۵۰ در خانه ۳ بر صفر قزاقستان را از سر راه برداشت. در دیگر بازی این گروه، اسکاتلند در خانه‌اش ۲ بر یک قبرس را برد. در جدول گروه نهم بلژیک ۹ امتیازی بالاتر از روسیه شش امتیازی بر رده نخست تکیه زده است.

نتایج بازی‌های شب گذشته یورو ۲۰۲۰

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی تیم ملی آلمان تیم ملی ایتالیا تیم ملی بلژیک تیم ملی ترکیه تیم ملی فرانسه فوتبال مقدماتی یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو

سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • جان سینا به همراه WWE عازم فرانسه شد
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم