Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@17:11:10 GMT

راز ضرب الاجل برانکو

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۱۱۷۶

راز ضرب الاجل برانکو

بازیکنان و مربیان فوتبالی که از باشگاه‌های لیگ برتری طلبکارند در صورت شکایت تا روز ۹ تیرماه ۱۳۹۸ می‌تواند به دریافت طلب‌شان ظرف مدت دو ماه امیدوار باشند.

به گزارش مشرق، در روزهای نقل و انتقالات فوتبال، اکثر باشگاه‌ها مشغول جذب بازیکن هستند و حتی برخی از مدیران باشگاه‌ها مدعی هستند که دستمزدهای میلیاردی از سوی برخی باشگاه‌ها به بازیکنان در حال پرداخت شدن است یا حداقل وعده دستمزد میلیاردی داده می‌شود! از سویی دیگر بازیکنان و مربیان باشگاهی زیادی هنوز نتوانسته‌اند مطالبات گذشته خود را از برخی باشگاه‌ها دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال براساس اطلاعیه صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ که چند روز پیش صادر شد، بازیکنان و مربیان طلبکاری که برای دریافت مطالبات‌شان عجله دارند در صورتیکه تا روز ۹ تیرماه ۱۳۹۸ از باشگاه بدهکار شکایت کنند می‌توانند به دریافت طلب‌شان ظرف دو ماه امیدوار شوند.

بیشتر بخوانید:

در جلسه هیات مدیره پرسپولیس چه گذشت؟

زیرا باشگاه‌های بدهکار برای دریافت پروانه مجوز حرفه‌ای در فصل آینده باید با تمامی طلبکاران خود که تا روز ۹ تیرماه شکایت کرده‌اند به توافق برسند یعنی یا مطالبات شان را پرداخت کنند یا با آنها برای پرداخت مطالبات حداکثر تا ۹ شهریور به توافق برسند. بنابراین ۹ تیرماه تاریخ طلایی برای طلبکاران فوتبال باشگاهی است که بتوانند هر چه سریع‌تر به طلب خود برسند و دریافت مطالبات شان مشمول گذر زمان نشود.

گفته می‌شود احتمالاً برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس هم به خوبی از این تاریخ اگاهی داشته که به مدیران باشگاه پرسپولیس ضرب الاجل داده است چون او می‌داند اگر بعد از ۹ تیر شکایت کند پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه حداقل به یک فصل دیگر موکول می‌شود!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طی دو سه روز اخیر و بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در استقلال مسئولان این باشگاه به دنبال گرفتن یک امضا از بازیکنان این تیم بودند که آنها را دچار دردسر کرد. همان روزی که تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد فرشید سمیعی سرپرست فعلی این باشگاه در رختکن با بازیکنان و کادرفنی این تیم صحبت کرد که آنها پای یک نامه را بابت دریافت کردن تمام مطالباتشان امضا کنند. 

اعضای تیم استقلال البته با این موضوع مخالفت  و اعلام کردند در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات تنها نیمی از مطالبات این فصل را دریافت کرده اند و راضی به امضای این نامه نخواهند شد.

این درحالیست که با وجود اعلام تمامی مسئولان مبنی بر حل مشکل استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا نامه تسویه حساب با بازیکنان و کادرفنی فعلی تیم ها مهم است و مسئولان استقلال به همین دلیل به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات بودند. ظاهرا قرار است مسئولان باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکنان به آنها چک بدهند تا آنها را راضی به امضای نامه کنند.

باید دید آیا استقلالی ها امروز این مشکل را حل می کنند چون امروز آخرین مهلت جمع آوری مدارک و ثبت آن در سامانه مربوطه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات