Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان شنبه، روز گذشته، هجدهم خرداد در جلسه قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق زلزله‌زده استان لرستان به‌منظور رسیدگی به مشکلات ناشی‌از سیلاب ضمن صدور آخرین دستورات، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده امروز تمامی بانک‌ها ابلاغیه را از مدیران خود در مرکز دریافت کرده و در حوزه پرداخت تسهیلات مسکن و کشاورزی باید تسریع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر لزوم تسریع در معرفی افراد واجدشرایط از طرف بنیاد مسکن، افزود: جهاد کشاورزی نیز در سامانه «سجاد» پرونده‌ها را وارد کرده و نسبت به معرفی کشاورزان آسیب دیده به بانک‌ها اقدام کند.
استاندار لرستان با بیان این‌که مردم باید نسبت به تشکیل پرونده تا پایان خرداد اقدام کنند، گفت: افرادی‌که بعد از تاریخ مقرر ثبت‌نام نکنند از لیست خارج شده و دیگر نخواهند توانست از امکانات دولتی استفاده کنند.
خادمی با بیان این‌که دولت حدود یک‌هزار میلیارد تومان کمک بلاعوض در حوزه‌های مختلف به استان اختصاص داده است، افزود: در حوزه مسکن ۴۹۰ میلیارد تومان، کشاورزی ۲۹۵ میلیارد تومان و ۲۵۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است همچنین در حوزه راه‌ها، بخش انرژی و... نیازمند اعتبار هستیم که در صورت تعیین و تصویب آن، کارهای اساسی‌تری انجام خواهد شد.
وی به توزیع اقلام توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اشاره کرد و افزود: حدود ۱۰ هزار پک در استان توزیع خواهد شد که طبق آخرین گزارش تاکنون ۸۰۰ مورد پخش شده است.
استاندار لرستان تصریح کرد: در این بخش نواقصی وجود دارد که برای رفع آن باید به‌طور حضوری و میدانی روستا به روستا را بررسی کرد تا افرادی‌که مستحق دریافت این اقلام هستند، مشخص شوند.

یک‌صد قطعه زمین آماده واگذاری به سیل‌زدگان است
سیدموسی خادمی همچنین روز گذشته به‌طور سر زده از روستاهای سیل‌زده پلدختر بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های عمرانی و امدادی در منطقه قرار گرفت.
وی در جریان این بازدید با تاکید بر این‌که بحث سیل و سیل‌زدگان را به‎طور مرتب در مناطق مختلف استان پیگیری می‌کنیم، اظهارکرد: پل جاده بابازید به رومشگان از نقاط اقتصادی بین لرستان و کرمانشاه در جریان سیل تخریب شد که با انجام عملیات خاکی و ایجاد پل موقت ارتباط این جاده طی روزهای آینده برقرار می‌شود.
خادمی با اشاره به این‌که با برقراری ارتباط بابازید به رومشگان امکان فعالیت‌های عمرانی روستای خرسدر نیز سرعت می‌گیرد، تصریح کرد: در روستای چم‌مهر با تجمعی از مشکلات مواجه هستیم.
استاندار لرستان راه ارتباطی را از نیازهای اصلی چم‌مهر برشمرد و گفت: مقرر گردید تا پایان هفته جاری پل این روستا مهیای تردد شود.
وی با اشاره به تملک زمین برای ساخت و ساز سیل‌زدگان پلدختر، تصریح کرد: بیش از یک‌صد قطعه زمین آماده واگذاری است که بخشی از قطعات واگذار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی استاندار لرستان مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه