Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تا بهمن ‌ماه امسال ۲ هزار طرح اشتغال‌زایی را در استان گلستان ایجاد و به ‌بهره‌برداری می‌رساند. ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به دنبال بازدید محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از مناطق سیل‌زده‌ استان گلستان، ایجاد و راه‌اندازی 2 هزار طرح اشتغال‌زایی در این مناطق مورد تأکید و در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مأمور و موظف به ایجاد این تعداد طرح اشتغال‌زایی در تمامی شهرها و مناطق استان گلستان شد. عملیات اجرایی 2 هزار طرح اشتغال‌زایی از تیرماه سال جاری و با جذب تسهیل‌گران مورد نیاز آغاز و تمامی طرح‌ها تا بهمن 98 به بهره‌برداری خواهد رسید.

برای راه‌اندازی این تعداد طرح اشتغال‌زایی بالغ بر 1800 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و با بهره‌برداری از آن‌ها، بیش از 5600 فرصت شغلی در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ استان گلستان ایجاد می‌شود.

رتبه هفدهم تهران در اشتغال‌زایی؛ نرخ بیکاری استان تهران در بهار 98 به 12.1 درصد رسیدقم| معافیت تولیدکنندگان از مالیات بر ارزش افزوده سبب رونق اشتغال‌زایی می‌شودروایت سخت‌کوشی و تلاش بانوی کارآفرین در سنندج؛ از «هیچ» تا اشتغال‌زایی 9 نفر+تصاویر

رسته‌هایی که در آن‌ها شغل ایجاد خواهد شد با توجه به ظرفیت، پتانسیل و مزیت‌های شناسایی‌ شده در هر منطقه توسط تسهیل‌گران بنیاد برکت مشخص و معرفی می‌شوند. در انتخاب این رسته‌های شغلی علاوه بر مزیت‌های منطقه‌ای، اولویت‌ها و ظرفیت‌های جوامع محلی نیز مدنظر قرار می‌گیرد. با این حال، مشاغلی هم‌چون پرورش دام سبک و سنگین و بوقلمون و دیگر مشاغل و کسب‌وکارهای خرد، در اولویت دارد.

بنیاد برکتِ در راستای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم و کم‌برخوردار، نهضت اشتغال‌زایی را در این مناطق در دستور کار قرار داده است. این بنیاد هم‌چنین تا به امروز 91 طرح توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و عمرانی و زیربنایی در زمینه‌های مختلفی چون ساخت مدرسه، بیمارستان، مرکز بهداشت و درمان، مرکز فرهنگی مذهبی، و ارایه‌ خدمات مالی و بیمه‌ای به روستاییان و ایتام را با حجم سرمایه‌گذاری 705 میلیارد ریال در استان گلستان به بهره‌برداری رسانده است.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات

مدیر مخابرات منطقه یزد از بهره برداری ۱۲۲پروژه مخابراتی و همراه اول در هفته ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی مخابرات استان یزد، محمدرضا زارع اظهار کرد: در هفته ارتباطات سال جاری، ۱۲۲ طرح مخابراتی و همراه اول با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۱,۳۸۷ میلیارد ریال در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها شامل تأسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ و کافونوری در ۷ مرکز، تأسیس، اجرای شبکه کابل و فیبر نوری ۵ نقطه، اجرای فیبرنوری ۵ سایت BTS است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد اجرای طرح‌های قابل بهره برداری در سطح استان، افزود: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، تأسیس و توسعه و افزایش تکنولوژی ۷۲ سایت BTS، نصب سوئیچ دیتا و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی از طرح‌های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات است.

زارع ایجاد بستر ارائه سرویس سرینو، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح‌های هفته ارتباطات بیان کرد.

به گزارش ایمنا، با افتتاح این طرح‌های مخابراتی و همراه اول، تعداد ۳۴۳ طرح از هفته ارتباطات سال گذشته تاکنون در استان یزد با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳,۹۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 751558

دیگر خبرها

  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • بهره‌برداری از ۳۰ تاکسی ون در مناطق کم‌برخوردار اهواز
  • بهره‌برداری از ۱۲۶۷ پروژه در مناطق در قالب پویش امیدوافتخار
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه