Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:16:05 GMT

عبور امواح ناپایدار از آذربایجان غربی/باران در راه است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۲۰۲۲

عبور امواح ناپایدار از آذربایجان غربی/باران در راه است

مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: بررسی آخرین نقشه های پیش یابی نشان دهنده عبور متناوب امواج ناپایدار از سطح استان است که از امروز یکشنبه تا روز سه شنبه شاهد بارش باران در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: این امواج در برخی از نقاط استان سبب رگبار باران، رعد و برق در نقاط مستعد نیز موجب بارش تگرگ همراه با وزش باد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری اضافه کرد: با توجه به ماهیت بارش های رگباری طی این مدت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در مناطق شمالی استان دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به کاهش دمای هوا از روز شنبه در استان گفت: استقرار سامانه پایدار از روز شنبه موجب رشد ابر و رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط به خصوص شمال استان شده است.

صابری با تاکید بر اینکه دمای هوا در دو روز پیش رو تاحدودی کاهش می یابد عنوان کرد: درشبانه روز گذشته شهرستان تکاب با دمای هوای ۱۰ درجه نسبت به سایر شهرها هوای خنک تری داشت.

کد خبر 4635708

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی صابری سازمان هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتاً شدید از بعدازظهر امروز مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پوشش ابرها در استان امروز افزایش می‌یابد، ادامه داد: بارش پراکنده باران در برخی ساعت‌ها محتمل است.

وی بیان کرد: دوشنبه و سه‌شنبه این هفته، موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می‌شود و برای ساعت‌های بعدازظهر بارش‌های نسبتاً شدیدی پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم داشت، افزود: پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتاً پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

رحمن‌نیا افزود:‌ با ورود سامانه بارشی به جو استان، دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته دوباره افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی