Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@07:03:43 GMT

فوتبال جهان| بکام به دنبال خرید والنسیا

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۲۱۹۳

فوتبال جهان| بکام به دنبال خرید والنسیا

فوتبال جهان - دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس به دنبال خرید والنسیا است. ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «سان» انگلیس گزارش داد دیوید بکام، یکی از سهامداران اصلی باشگاه اینتر میامی که تا یک سال دیگر تیم جدیدشان به طور رسمی وارد لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) خواهد شد، به دنبال متقاعد کردن آنتونیو والنسیا برای پیوستن به این تیم آمریکایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع 33 ساله که پس از 10 سال حضور در جمع شیاطین سرخ، اولدترافورد را ترک می‌کند، پیش از این گفته بود که قصد دارد برای دو یا سه سال دیگر بازی کند.

آنتونیو والنسیا که در سال 2009 از ویگان اتلتیک به شیاطین سرخ ملحق شد، در طول یک دهه حضورش در منچستریونایتد 339 بازی در رقابت‌های مختلف زیر نظر سرمربیانی همچون سرالکس فرگوسن، دیوید مویس، لوئیز فن‌خال، ژوزه مورینیو و اولگنار سولسشایر انجام داد و 25 گل هم به ثمر رساند.

محکومیت جدید دیوید بکام در دادگاه انگلیس

این مدافع اکوادوری در این مدت 2 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، 3 قهرمانی در جام خیریه انگلیس و یک قهرمانی در لیگ اروپا را با شیاطین سرخ تجربه کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم

12 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب فینال جام حذفی انگلستان فصل 2011/12، دو تیم چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند. ابتدا چلسی با گل های رامیرز و دیدیه دروگبا از حریف پیش افتاد اما در ادامه اندی کارول اختلاف را به حداقل رساند. نتیجه 2-1 اما تا پایان پابرجا ماند تا چلسی برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی شود.

دانلود (14.8MB)

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • کامنت دیوید بکام زیر پست قهرمانی جود بلینگام: آفرین رفیق / عکس
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند