Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: امروز با پیشرفت تکنولوژی سیستم‌های هوشمندی در اختیار مردم قرار دارد که منجر به حذف کامل قبض تلفن ثابت شده و کاهش هزینه‌های کشور را در پی دارد. ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز در دیدار با حسین پیله‌فروش‌ها سرپرست مخابرات منطقه قزوین اظهار داشت: ارائه خدمات متناسب با پیشرفت‌های دنیا گسترده‌ می‌شود و حتی می‌توان از پیامک‌های جایگزین قبض عبور کرده و از از شیوه‌های مدرن‌تری بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بررسی و حساب و کتاب مبالغ دریافتی از مردم باید مورد توجه دستگاه‌های خدمت‌رسان قرار گیرد تا پول ناحق وارد این سیستم و مجموعه‌ها نشود چرا که منجر به آلودگی می‌شود.

عابدینی گفت: امروز با پیشرفت تکنولوژی سیستم‌های هوشمندی در اختیار مردم قرار دارد که منجر به حذف کامل قبض تلفن ثابت شده و کاهش هزینه‌های کشور را در پی دارد.

امام جمعه قزوین افزود: اقامه دین از موارد دیگری بوده که در هر شرایطی و با هر گونه امکاناتی باید نسبت به اجرای آن اقدام کرد که محدود به زمان و مکان نبوده و در هر جایگاه و مسئولیتی قابل اجراست‌ و این اقامه دین تنها برپاداشتن نماز نبوده و برافراشتن پرچم دین با تمام ابعاد را در برمی‌گیرد.

پوشش تلفن همراه در محور‌های اصلی خراسان جنوبی به‌ 94.5 درصد رسید3500 خط تلفن ثابت در چهارمحال وبختیاری واگذار شد37 درصد خطوط تلفن استان کرمانشاه به دلیل بدهی قطع است

وی بیان کرد: توجه به روح عبادت و بندگی معبود باید در هر مرحله از زندگی سرلوحه مومنان بوده و فعالیت‌های روزمره و مشغله کاری مانع عبادت و توجه به پردورگار نشود چرا که هدف خداوند از خلق انسان، عبادت مخلوق است.

نماینده ولی فقیه در قزوین تصریح کرد: پیشبرد امور جنگ در دوران دفاع مقدس بر دوش مخابرات و عوامل این دستگاه خدمت‌رسان بود که نقشی راهبردی را ایفا می‌کردند.

حسین پیله‌فروش‌ها، سرپرست مخابرات منطقه قزوین نیز در این دیداد اظهار داشت: در اسفند ماه سال گذشته اقدامی موثر به منطور گسترش ارائه خدمات به مردم منطقه قزوین صورت گرفت که تبدیل بدون هزینه تلفن بی‌سیم 280 روستا به همراه اول بود.

وی گفت: پس از برنامه‌ریزی‌های مقرر ارسال قبض تلفن ثابت در قزوین از ابتدای مرداد ماه با استفاده از پیامک و شیوه‌های نوین دیگر صورت گرفته و حذف کامل قبض تلفن ثابت یکی از اهداف پیش روی مخابرات استان است که در محمدیه به صورت آزمایشی اجرایی شد.

پیله‌فروش‌ها تاکید کرد: استان قزوین یکی از استان‌های پیشرو در خدمت‌رسانی خطوط تلفن ثابت نسبت به جمعیت استان بوده و 400 هزار تلفن ثابت و یک میلیون و 200 هزار تلفن همراه در سطح استان فعال می‌باشد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P/S6,63/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....

تین نیوز فروغ فاریابی :

تصادفات جاده ای در کشور، سالانه جان هزاران نفر از هموطنانمان را می گیرد و بسیاری را برای همیشه با معلولیت درگیر می کند.

هزینه های تصادفات علاوه بر اندوه و سوگ سنگین در غم جان های عزیزی که برای همیشه از دست می روند، خسارت های مادی سنگینی بر خانواده ها، جامعه، سیستم امداد و درمان، سیستم توانبخشی، و ....تحمیل می کند.

مطالعات بسیاری برای محاسبه همه جانبه  هزینه تصادفات انجام گرفته. در یک مطالعه حتی رنج و اندوه و فشارهای روانی حاصله از تصادف را ، تقویم به پول کرده و به هزینه های کمّی و ملموس افزوده اند. 

برآورد هزینه ها، یکی از راه هایی است که ابعاد هولناک سوانح را آشکار و کمک می کند تصمیمات بازدارنده و پیشگیرانه بهتری اتخاذ شود.  

در شرایط اقتصادی سختِ متاثر از تحریم های ظالمانه، و تورم کمر شکن، عزم مدیران و سیاستگذاران کشور باید هر چه بیشتر به سمت عقلانیت و دوراندیشی و دلسوزی برای مصرف درست ریال به ریال منابع کشور میل کند و سازمان برنامه بایستی با خساست و سختگیری منطقی نسبت به توزیع منابع و تخصیص بودجه اقدام کند و دستاورد اعتبارات را بازخواست کند. 

با انتشار بودجه سال ۱۴۰۳ ، باز هم ردیف های بودجه ای خاصی ذهن را آزار می دهد. 

۶۷۰ هزار میلیارد تومان بودجه نهادهای فرهنگی و دینی با عملکرد منفی یا نامعلوم!!!

در کنار آنها ۶۸ هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه وزارت راه با این مقدار کاستی و نیاز و حوادث جاده ای و ریلی و زیرساخت های ناکافی و ....

پول هدر دادن نیست؟!

نهادهایی که چنین پولی را از جیب مردم جذب می کنند و شاید بیشتر از آن هم طلب می کنند آیا با توجه به عملکرد خود، در قبال مردم  احساس دین نمی کنند؟ 

حتی اگر سهم تقصیر  خطای انسانی در تصادفات بزرگ باشد، خود دلیل بی ثمری این نهادها در تربیت انسان های قانونمند و دیگرخواه و مسئول است. 

ای کاش برای یک سال بطور آزمایشی، همه این نهادهای تبلیغی و فرهنگی و مذهبی تعطیل شوند و بودجه آنها به بهبود ایمنی راه های کشور و نوسازی ناوگان عمومی درون شهری و برون شهری و بهبود سیستم های امداد و فوریت های پزشکی  اختصاص یابد.

اقلا آنها که می توانند خدمت ملموسی ارائه کنند ، در ارائه خدمات خود تقویت خواهند شد.

 

فروغ فاریابی وبلاگ‌نویس آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • همراه پرخرج
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....