Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادر فنی و اعضا تیم ملی کاراته مردان، قهرمانی کومیته مردان در چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان را تقدیم مرحوم نویدی محمدی کردند.به گزارش بلاغ، چهارمین مرحله لیگ برتر جهانی کاراته وان ۲۰۱۹  در حالی به مدت 3 روز در شهر شانگهای چین و با حضور 543 کاراته کا از 76 کشور برگزار شد که کاراته ایران  با کسب یک طلا و 3 نقره و 4 برنز به کار خود پایان داد و در پایان تیم ایران در بخش کومیته مردان موفق شد بالاتر از سایر تیم ها بر سکوی قهرمانی بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد گنج زاده مدال طلا، بهمن عسگری، صالح اباذری و سید علی کریمی مدال های نقره، مجید حسن نیا و مهدی خدابخشی نیز مدال های برنز تیم ایران در بخش مردان را کسب کردند. هدایت تیم ملی مردان برعهده شهرام هروی است، شهاب سلطانی نیز در این رقابت‌ها به عنوان مربی کنار تیم حضور داشت.

شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درگذشت نوید محمدی نخستین مدال آور کاراته ایران در المپیک جوانان آرژانتین را به جامعه کاراته و خانواده وی تسلیت گفت: از دست دادن نوید محمدی واقعا برای جامعه کاراته اتفاق تلخ و غیر قابل باوری بود، از صمیم قلب برای خانواده وی از خداوند طلب آرامش دارم و امیدوارم که روح نوید عزیر غرق در رحمت الهی باشد. در پایان مسابقات لیگ جهانی کاراته وان چین با اعضا تیم ملی و مربیان تصمیم گرفتیم که این قهرمانی را تقدیم کنیم به روح نوید محمدی عزیز و خانواده وی کنیم، نام او در کاراته ایران ماندگار شده و همیشه همه ما به یاد این قهرمان بزرگ خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نوید محمدی نخستین مدال آور تاریخ کاراته ایران در المپیک جوانان آرژانتین بود که متاسفانه بامداد روز پنج شنبه در سانحه راندگی جان خود را از دست داد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، جواد شریعتی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

وی افزود: در چهار روز گذشته با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، پنج پیوند عضو در خوزستان انجام شده که یک اقدام بی سابقه بوده است.

شریعتی خبر داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

کد خبر 6088491

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید