Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - محسن تنابنده نسبت به اقدام جنجالي ميشل کوبياک، بازيکن تيم ملي واليبال لهستان واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاري آريا از ميزان، ميشل کوبياک بازيکن تيم ملي واليبال لهستان در مصاحبه‌اي در خصوص مردم ايران صحبت‌هاي توهين‌آميزي را انجام داده است که اين امر واکنش هاي بسياري را در پي داشت.
يکي از افراد مشهوري که نسبت به اين موضوع واکنش نشان داد، محسن تنابنده است که در صفحه اينستاگرام خود نوشت:
قابل توجه کوبياک بازيکن واليبال لهستان که به ملت ما توهين کرده؛ بخشي از نامه وزير مختار لهستان به استاندار خراسان (در حاليکه مملکت دچار فقر و قحطي بود).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نيات خيرخواهانه جنابعالي نسبت به هم ميهنان من، مهاجران لهستاني، تاثير عميقي بر من بخشيده است.
جنابعالي از روي کمال مرحمت يک دستگاه عمارت بزرگ را در اختيار اطفال يتيم لهستاني گذارده ايد که آنجا نگهداري شوند.
من از صميم قلب از مراحم خيرخواهانه و نوع پرستانه جنابعالي متشکرم و اطمينان ميدهم که لهستاني‌ها تا هميشه کمال امتنان را از جنابعالي خواهند داشت اين فقط يه نمونه کوچک از لطف ايرانيان به اجداد توست.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود، آماده‌سازی پنل پست کتاب و... خود اقدام کنند.
همچنین ناشران می‌توانند شماره‌ تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند. 

 ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.
سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد