Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:33:18 GMT

ویدال و دعوت از خامس برای پیوستن به بارسا!

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۳۷۱۷

ویدال و دعوت از خامس برای پیوستن به بارسا!

خامس پس از اتمام مدت قرارداد قرضی خود با بایرن به رئال باز خواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، دوران دو ساله ی حضور ستاره کلمبیایی در بایرن مونیخ که با کسب دو مقام قهرمانی بوندسلیگا و یک قهرمانی جام حذفی بود، به اتمام رسید و او باید به رئال مادرید برگردد.

 

 

 

 

خامس به دلیل نیمکت نشینی های زیاد در رئال و اختلاف نظر با زیدان، دو سال پیش با قراردادی دو ساله و قرضی راهی بایرن مونیخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن می توانست تا 15ژوئن امسال، بند خرید دائمی 42 میلیون یورویی او را فعال کند اما نه خامس و نه باشگاه مونیخی، تمایلی برای ادامه همکاری با یکدیگر نداشتند و سرانجام اعلام شد که ستاره کلمبیایی از بایرن جدا خواهد شد.

 

از ناپولی، یوونتوس، یونایتد، لیورپول، پی اس جی و آرسنال به عنوان تیم های خواهان خامس نام برده می شود اما آرتورو ویدال، ستاره بارسلونا و هم تیمی سابق خامس از او خواست که به بارسا بپیوندد. این دو فصل 18-2017 در بایرن هم تیمی بودند و خامس در بازی با شالکه یک پاس گل نیز به ستاره شیلیایی داد.

 

ویدال در مورد خامس به آاس گفت:« خامس یک بازیکن خارق العاده است و بسیار دوست دارم یک بار دیگر با او هم تیمی شوم. اگر به بارسا بیاید، خیلی خوب خواهد شد اما در نهایت تصمیم با خود اوست و باید ببینیم فصل بعد کجا بازی خواهد کرد.»

 

 

 

آرتورو ویدال رئال مادرید خامس رودریگز بایرن مونیخ بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها آرتورو ویدال رئال مادرید خامس رودریگز بایرن مونیخ بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ

به گزارش قدس آنلاین، از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می آید.
زیدان به حضور در بایرن مونیخ واکنشی کوتاه نشان داد.
به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.
او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.
زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است.
پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.
بایرن‌ مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.
جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • سرنوشت‌سازترین لحظه فصل رئال از دید آنچلوتی
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید