Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:42:50 GMT

اعلام آمادگی ۱۱ کشور عضو اکو برای حضور در اجلاس اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۳۹۵۴

اعلام آمادگی ۱۱ کشور عضو اکو برای حضور در اجلاس اردبیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق اردبیل، حسین پیرموذن روز یکشنبه در این خصوص تصریح کرد: این کشورها در سطح دولتی و بخش خصوصی در این اجلاس حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه حضور بخش خصوصی در این برنامه پررنگ تر خواهد بود، اضافه کرد: لازم است در این خصوص فرصت های ویژه سرمایه گذاری را برای معرفی به بخش خصوصی کشورهای عضو ارایه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل تاکید کرد: در این زمینه استاندار اردبیل به صورت ویژه دستورات لازم برای تهیه بسته های سرمایه گذاری مختص اجلاس اکو داده اما متاسفانه تاکنون هیچ بسته ای برای این موضوع آماده نشده است.

وی اجلاس اکو را فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری سلامت در سطح استان برشمرد و یادآور شد: این اجلاس دستور جلسات متعددی خواهد داشت اما دستور جلسه اصلی آن معرفی قابلیت های سرمایه گذاری استان اردبیل در بخش گردشگری سلامت خواهد بود.

پیرموذن با بیان اینکه این اولین همایش در سطح بین المللی است که استان اردبیل میزبان آن خواهد بود، افزود: انتظار ویژه ای از فرمانداران و شهرداران و مسئولان استانی برای همراهی با این برنامه و انجام اقدامات عملیاتی در این حوزه داریم.

کد خبر 4636449

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی اردبیل اکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسن محمدی ادیب  گفت: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بنا‌های تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بنا‌های تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بنا‌های تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: واگذاری خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بنا‌های تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا انجام می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

او با اشاره به برنامه‌ریزی برای واگذاری سایر بنا‌های تاریخی استان، تاکید کرد: با توجه به اینکه واگذاری بنا‌های تاریخی به بخش خصوصی راه حلی مناسب برای مرمت و احیای این بنا‌ها است، در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از ۴ بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بنا‌ها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود