Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدل 22 ساله لهستانی-آمریکایی تایید کرد به ثروت و شهرت زیادی رسیده است. شهرت و ثروتی که از هیچ راه دیگری با این سرعت شدنی نبود!

طرفداری- در جریان نیمه اول دیدار تیم‌ های تاتنهام و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان، ورود یک جیمی جامپ به زمین بازی حواشی زیادی به دنبال داشت؛ به طوریکه جریان بازی و اتفاقات پس از آن را هم تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کینسی وولانسکی، جیمی جامپ فینال لیگ قهرمانان اروپا، بسیار معروف شد.

این حرکت او مورد استقبال یوفا و اینستاگرام قرار گرفت. یوفا به جیمی جامپ معروف فینال لیگ قهرمانان، یک بلیط VIP هدیه داد. اینستاگرام نیز اخیرا حساب او را واجد دریافت تیک آبی دانست. در معروفیت سریع وولانسکی اشاره به همین نکته کافی است که صفحه اینستاگرام او قبل از فینال فقط 200 هزار دنبال کننده داشت و حالا حدودا 3 میلیون دنبال کننده دارد. وولانسکی اعلام کرد پس از دستگیر شدن از سوی مقامات امنیتی ورزشگاه، به پلیس مادرید محلی مادرید تحویل داده شده و 5 ساعت را در یک سلول با 10 خلافکار سپری کرده است. به نقل از سان؛ وولانسکی گفت:

هیچ یک از نفرات حاضر در زندان، انگلیسی بلد نبود؛ فقط یک کاور پوشیده بودم که پس از بازی یکی از مقامات امنیتی به من داده بود. بنابراین کمی ناراحت شدم و احساس عدم آرامش به من دست داد اما این هم بخشی از تجارب زندگی است.

با این حال وولانسکی تایید کرد این حرکت، هوشمندانه ترین اقدام دوران زندگی اش بوده است. او ادامه داد:

همیشه می خواستم وقتی 30 ساله شدم، پول کافی برای دوران بازنشستگی داشته باشم و حالا لیگ قهرمانان اروپا به من کمک کرد زودتر به این خواسته ام برسم. وقتی از زندان آزاد شدم، تعداد دنبال کنندگانم در اینستاگرام به مرز 2 میلیون یورو رسیده بود. چنین چیزی در این زمان کوتاه، خریدنی نبود و از هیچ راه دیگری غیرقابل دسترسی بود.

ناگهان در کل جهان معروف شدم؛ فکر نمی کنم با این کار خود به کسی آسیبی رسانده باشم و برعکس کمی سرگرم کننده بود. تماشاگران عاشق این کار من شدند و به نظر می رسید بازیکنان نیز این حرکت را دوست داشتند. واکنش ها غیرقابل باور بود؛ واقعا نمی توانستم از این خوشحال تر باشم؛ این هیجان انگیزترین لحظه دوران زندگی ام بود.

به نقل از rt.com وولانسکی مدعی شد بعد از بازی حتی برخی از بازیکنان لیورپول به دایرکت اینستاگرام او آمدند و قصد برقراری ارتباط با وی را داشتند؛ وولانسکی گفت:

به نام بازیکنی اشاره نمی کنم اما چند بازیکن لیورپول برای من پیام ارسال کردند. یکی از آنها ایموجی قلب فرستاد و یکی دیگر گفت شما را در زمین بازی دیدم. صادقانه بگویم تا قبل از اینکه وارد حساب کاربری شان بشوم، حتی این بازیکنان را نمی شناختم. به هیچ یک از این پیام ها پاسخ ندادم چون نامزد دارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05، دو تیم آیندهوون و میلان در هلند به مصاف هم رفتند. در حالی که دیدار رفت دو تیم با برتری 2-0 میلان به پایان رسیده بود، این بازی با برتری 3-1 آیندهوون خاتمه یافت اما شاگردان کارلو آنچلوتی به دلیل گل زده در خانه حریف، به فینال استانبول راه یافتند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان