Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مشترکین صنعتی و کشاورزی با رعایت ضوابط همیاری با مجموعه توزیع نیروی برق مشمول دریافت تخفیف مصرف برق شوند. ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مهرنوش رفیعی عصر امروز در نشست خبری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی که به مناسبت روز ملی مدیریت مصرف برگزار شده بود با اشاره به تغییرات مصرفی حوزه برق اظهار داشت: در سنوات گذشته میزان پیک مصرف برق از ساعت 20 آغاز و تا ساعت 24 ادامه داشت اما اکنون ساعت پیک مصرف به روز تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساعت پیک تنظیم شده برای مشترکین اداری از ساعت 11 تا 15 و برای مشترکین کشاورزی از ساعت 12 تا 16 تعیین شده است، البته این ساعات تعیین شده با فعالیت ادارات و کشاورزان تناسب دارد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: براساس طرح بازدارنده مصرف بیش‌ از اندازه برق مجموعه توزیع نیروی برق استان مرکزی به کشاورزان استان فراخوانی داده تا نسبت به عقد تفاهم‌نامه با این مجموعه اقدام کنند و اگر در ساعات پیک مصرف تعیین شده برای حوزه کشاورزی از موتورآبها استفاده نکنند از این مجموعه پاداش دریافت خواهند کرد و درصورت تمایل به عقد این تفاهم‌نامه می‌توانند به مراکز امور مشترکین برق مراجعه کنند.

رفیعی ادامه داد: در راستای حفظ سطح پیک‌سایی سال 98 ضوابط لازم اعمال شده که درصورت رعایت این ضوابط امسال خاموشی‌های مقطعی را در دستورکار نخواهیم داشت، همچنین باید گفت که حوزه صنعت و کشاورزی برای این مجموعه بار قالب دارند که درصورت مدیریت مصرفشان علاوه بر کاهش میزان مصرف می‌توانند مشمول دریافت طرح‌های تشویقی نیز شوند.

همدان| بیش از 5 میلیارد تومان برای اصلاح شبکه‌های توزیع برق ملایر تخصیص یافتبدهی 70 میلیارد تومانی بخش‌های مختلف به شرکت توزیع برق زنجاناعتبار لازم برای مقاوم‌سازی شبکه‌های توزیع برق در مناطق سیل‌زده گلستان اختصاص می‌یابد

وی عنوان کرد: مجموعه توزیع نیروی برق استان مرکزی به صنایع و مجموعه‌هایی که تعمیرات خود را در ماه‌های تیر و مرداد و به مدت 5 روز متوالی انجام دهند پاداش می‌دهد، همچنین مجموعه‌هایی که در طول فصل تابستان بتوانند حدود 200 ساعت همکاری مدیریت پیک مصرف با شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند شامل دریافت پاداش می‌شوند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: از صنایع وابسته به حوزه کشاورزی که در گروه مشترکین "ب" و "ج" قرارداردند درخواست داریم که مصرف برق خود را در ساعات 12 تا 16 به حداقل میزان ممکن برسانند.

رفیعی بیان کرد: اکثریت مردم می‌توانند در صورت مراجعه به ادارات و مشاهده عدنم رعایت مصرف برق در ساعات پیک در ابتدا تذکر لسانی داده و درصورت عدم رعایت توسط پرسنل اداره به مجموعه توزیع نیروی برق اطلاع دهند تا نسبت به برخورد با اداره خاطی اقدام شود.

وی افزود: با استفاده از تجارب مثبت استان‌های دیگر در زمینه سیاست‌های کنترل میزان مصرف برق درنظر داریم طرح افشاگری مصرف ادارات را در استان مرکزی به اجرا برسانیم زیرا براساس تکالیف ابلاغ شده ادارات موظفند میزان مصرف خود را تا 10 درصد کاهش دهند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: طرح قطع 2 ساعته برق جایگاه‌های سی.ان.جی استان مرکزی در طول روز در دستورکار قرار دارد که این برنامه از پیش تعیین شده است.

انتهای پیام/ ع

R41371/P1494/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی