Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@02:40:30 GMT

انگلیس در جام ملت های اروپا سوم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۴۷۳۱

پول‌نیوز -  تیم ملی انگلیس در دیدار رده بندی لیگ ملت های اروپا با شکست سوییس در ضربات پنالتی، عنوان سومی نخستین دوره این رقابت ها را کسب کرد.
دراین دیدار که در وقت های قانونی و دو وقت اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید، شاگردان «گرت ساوت گیت» در ضربات پنالتی با نتیجه ۶ بر ۵ برابر سوییس به برتری رسیده و پس از مدت ها سه شیرها را صاحب یک عنوان در خور و شایسته کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«مگوایر»، «بارکلی»، «سانچو»، «استرلینگ»، «پیکفورد» و «اریک دایر» برای تیم ملی انگلیس پنالتی زده و ضربات خود را به گل تبدیل کردند.
این در حالی است که «دریمیچ» که برای به ثمر رساندن ضربه ششم سوییس انتخاب شده بود، با عکس العمل به موقع پیکفورد سنگربان انگلیس ناکام ماند و این شکست را به نام خود ثبت کرد.«زوبر»، «ژاکا»، «آکانجی»، «امبابو» و «شار» ضربات پنالتی سوییس را در این دیدار به گل تبدیل کردند.
در این دیدار تماشایی چهار ضربه بازیکنان تیم ملی انگلیس در طول ۱۲۰ دقیقه به دیرک دروازه تیم سوییس برخورد کرد. البته این تنها بدشانسی سه شیرها در این دیدار نبود و گل آنان در دقیقه ۹۵ با تایید کمک داور ویدیویی VAR مردود اعلام شد.
براساس آمار؛ انگلیسی ها در بیش از ۵۶ درصد از زمان این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتند. آنها در این دیدار ۱۶ حمله موفق به روی دروازه حریف داشتند که ۶ ضربه حریف در چارچوب بود.
«اوویدیو هاتگان» داور بین المللی رومانیایی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او در این دیدار به «جسی لینگارد» و «دنی رز» بازیکنان تیم ملی انگلیس کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.
ترکیب تیم ملی سوییس:زومر، امبابو، الودی، آکانجی، فرولر، سفروویچ (اوکافور)، ژاکا، رودریگز (دریمیچ)، فرناندس (زاکاریا)، شار و شکیری (زوبر).
ترکیب تیم ملی انگلیس:
پیکفورد، ترنت الکساندر آرنولد، جو گومز، مگوایر، دنی رز (کاریل واکر)، فابین دلف (بارکلی)، اریک دایر، دله آلی، رحیم استرلینگ، جسی لینگارد (سانچو) و هری کین (ویلسون).
لیگ ملت‌های اروپا، تورنمنت جدیدی است که از سال ۲۰۱۸ از سوی یوفا (اتحادیه فوتبال اروپا) راه اندازی شد.
این مسابقات در سه دسته A_B_C آغاز شد. رقابت‌های هر دسته در چهار گروه انجام شد.
در نهایت از دسته A تیم‌های سوئیس، هلند، پرتغال و انگلیس در صدر گروه‌های مختلف قرار گرفته و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
در پایان این رقابت‌ها به تیم اول مبلغ ۷.۵ میلیون یورو، تیم دوم: مبلغ ۶.۵ میلیون یورو، تیم سوم: مبلغ ۵.۵ میلیون یورو و تیم چهارم: مبلغ ۴.۵ میلیون یورو جایزه تعلق می‌گیرد.
همچنین تیم قهرمان به صورت مستقیم، جواز حضور در یورو ۲۰۲۰ را به دست می‌آورد.
تیم ملی پرتغال در دیدار نهایی این رقابت ها که امشب برگزار می شود به دیدار تیم ملی هلند می رود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!

بلاروس اجازه پخش دیدارهای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ بدون نیاز به دریافت مجوز اتحادیه فوتبال این قاره (یوفا) را داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وزارت اطلاع‌رسانی بلاروس با قطعنامه شماره 6 خود فهرست دارندگان حق پخش و چاپ را اضافه کرد که محتوای آنها بدون کسب اجازه قابل استفاده است.

اظهارات غیرمنتظره رئیس یوفا درباره روسیه

بر اساس این سند، فهرست دارندگان حقوق تعریف شده برای سال 2024 که ساکن کشورهای «غیر دوست» هستند و استفاده از محتوای خود را در بلاروس ممنوع کرده یا رضایت نداده‌اند، گسترش یافته است. اکنون اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به این فهرست اضافه شد و پخش دیدارهای یورو 2024 بدون موافقت این اتحادیه در بلاروس مجاز است.

هفدمین دوره جام ملت‌های اروپا از 25 خرداد با حضور 24 به میزبانی آلمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • یورو رکورد زد