Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارسلو در مورد آینده اش، خودش باید تصمیم بگیرد.

طرفداری- رئال مادرید و زیدان، تصمیم برای آینده مارسلو را برعهده خود بازیکن گذاشتند.

به نقل از مارکا، باشگاه لیون و رئال مادرید در یک قدمی امضا قرارداد 50 میلیون یورویی برای فرلاند مندی هستند و به نظر می رسد روز سه شنبه، این خبر به صورت رسمی منتشر شود. اضافه شدن فرلاند مندی شرایط را برای مارسلو سخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به افت مدافع برزیلی در فصل گذشته، انتظار می رود که فرلاند مندی جایگزین او در ترکیب اصلی شود.

مسئولین رئال مادرید، تصمیم در مورد آینده مارسلو را به خود بازیکن سپردند و به هر تصمیمی که از سوی او گرفته شود احترام می گذارند. از سوی دیگر سرخیو رگیلون هم اعلام کرد که قصد جدایی از رئال مادرید را ندارد. مدافع برزیلی و کاپیتان دوم رئال مادرید باید تصمیم نهایی بگیرد و به باشگاه اعلام کند. در حال حاضر، یوونتوس به پیشنهاد کریستیانو رونالدو خواهان به خدمت گرفتن مارسلو است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت

دیوان محاسبات کشور گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

به گزارش شانا به‌نقل از دیوان محاسبات کشور، پس از ارائه گزارش دارو، این نهاد نظارتی گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را نیز نهایی کرد و به‌منظور بهره‌برداری در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار داد.

موضوعاتی همچون مجوزهای خاص، تعارض منافع و بزرگنمایی تحریم از مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در این حوزه به‌ شمار می‌رود که در این گزارش به آن اشاره شده است.

دیگر خبرها

  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم