Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@04:09:23 GMT

نشست مشترک عرب با مدیران اسپانسر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۴۹۷۶

نشست مشترک عرب با مدیران اسپانسر پرسپولیس

مدیران عاملان باشگاه پرسپولیس و یک اپراتور تلفن همراه در نشست مشترک شرکت کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نشست مشترک مدیران عامل پرسپولیس و ایرانسل عصر امروز، یکشنبه 19 خردادماه در شرکت ایرانسل برگزار شد و طرفین درخصوص کمک‌های مالی ایرانسل و برنامه‌های باشگاه پرسپولیس گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به فعالیت‌های اثربخش ایرانسل در حوزه فوتبال گفت: سامانه 3030 کاملاً معتبر و در خدمت باشگاه است و ایرانسل در این چند سال به عنوان منجی باشگاه عمل کرده و ما تمایل داریم ایرانسل همچنان در کنار باشگاه بماند.

همچنین دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل نیز با تبریک قهرمانی‌های پرسپولیس گفت: ایرانسل با تمام توان آماده کمک به باشگاه‌ها در راستای رسیدن به برنامه‌هایی که منجر به ایجاد درآمد پایدار می‌شود است و همواره سعی کرده تا بستر چنین شرایطی را برای باشگاه‌ها فراهم کند.

مدیرعامل ایرانسل در ادامه راهکارهایی عملی برای نیل به اهداف طرح شده نیز ارائه کرد. در این نشست علاوه‌ بر مدیران عامل دو باشگاه و جمعی از مدیران ایرانسل، جعفر کاشانی، مهدی محمدنبی و علی رغبتی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز حضور داشتند.

هم‌چنین مدیران ایرانسل صبح امروز نیز جلسه مشابهی را با امیرحسین فتحی برگزار کردند و به عنوان اسپانسر اصلی دو باشگاه بزرگ پایتخت به دنبال رفع مشکلات مالی موجود و جلب رضایت هواداران پرشمار آن‌ها هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت ایرانسل پرسپولیس فوتبال ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند