Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پدیده برای ماندن در تیمش پیشنهاد استقلال را رد کرده است.

طرفداری- محمدحسین مرادمند در خصوص تمدید قراردادش با پدیده شهر خودرو گفت:

چند سال است که اینجا بازی می‌کنم و خوشحالم که دوباره پیراهن این تیم را بر تن خواهم کرد. چند پیشنهاد خوب داشتم و هیچ صحبتی هم در مورد این پیشنهادها انجام ندادم چون دنبال بازارگرمی نبودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از استقلال هم صحبت‌هایی با من انجام شد ولی دوست داشتم در پدیده بمانم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. با اینکه از چند تیم خوب ایران از جمله استقلال پیشنهاد داشتم، ولی هیچ وقت دوست نداشتم این مسائل را رسانه‌ای کنم.

به گزارش تسنیم، وی عنوان کرد:

در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم در لیگ برتر قهرمان شویم. یحیی گل‌محمدی تاثیر بسیار زیادی در تیم ما داشت و از زمانی که آقای حمیداوی آمد، مشکلات مالی برطرف شد. حالا تیم ما ثبات دارد و باشگاه هم دنبال این است که یک تیم قوی را راهی مسابقات فصل جدید کند. تیم ما قطعا در فصل آینده هماهنگی بیشتری خواهد داشت و حتی قوی‌تر از سال گذشته خواهیم بود.

مرادمند اظهار داشت:

در فصل جدید این شانس را داریم تا قدرت خودمان را در لیگ قهرمانان آسیا هم نشان دهیم و در این میان نیاز مبرمی به حمایت هواداران و مردم خوب مشهد داریم. امیدوارم در هر 3 جام نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم. با حضور نفراتی مثل گل‌محمدی، حمیداوی و سرآسیایی یک تیم خوب برای فصل جدید بسته می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!