Web Analytics Made Easy - Statcounter

توضیحات سفیر ایران درباره سفر نخست وزیر ژاپن به تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایران و آمریکا برجام شینزو آبه سفر نخست وزیر ژاپن به تهران سفر نخست وزیر ژاپن به تهران به ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو

به گزارش قدس آنلاین، حسین امیرعبداللهیان روز چهارشنبه با کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو و هیات همراه وی که برای شرکت در دومین اجلاس ایران و آفریقا و همچنین نمایشگاه دستاوردهای توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، دیدار کرد و در خصوص زمینه های توسعه و گسترش روابط در عرصه های مختلف بین دو کشور گفت وگو و تبادل نظر کرد.

امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط دو کشور از جمله تعیین نقشه راه روابط، پیگیری مشترک توافقات صورت گرفته بین ایران و بورکینافاسو در عرصه های تجاری، صنعتی، علمی و فناوری، گردشگری و سایر موضوعات مورد علاقه را حائز اهمیت دانست.

کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با ابراز رضایت از نتایج مثبت سفر و مذاکرات خود با مقامات عالیرتبه کشورمان، انجام این سفر را ناشی از علاقه مندی برای آشنایی نزدیک با تمدن و فرهنگ غنی و پیشرفت های ایران و نشانگر عزم و اراده جدی دولت کشورش برای پیگیری جدی توسعه و تقویت روابط با ایران دانست.

نخست وزیر بورکینافاسو همچنین پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف زیربنایی، اقتصادی و تجاری، علمی و فناوری و خدمات فنی و مهندسی در عین حفظ استقلال سیاسی را تحسین برانگیز دانست.

نخست وزیر بورکینافاسو پیش از این دیدار با آیت الله رئیسی رییس جمهوری اسلامی ایران ، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و تولیت حرم امام راحل(ره) دیدار و گفت‌و گو داشت.

پیش از این امیرعبداللیهان در شهریور ماه سال گذشته با وزیر امورخارجه این کشور دیدار و رایزنی داشت.

سفارت بورکینافاسو در تهران در سال ۱۴۰۲ و پس از سفر وزیر امور خارجه این کشور به تهران بازگشایی شد.

بورکینافاسو، کشوری در غرب آفریقا و با کشورهای مالی و نیجر، بنین، توگو، غنا و ساحل عاج همسایه است. این کشور دارای جمعیتی در حدود ۲۴ میلیون نفری است که از این تعداد بالغ بر ۱۵ میلیون نفر مسلمان هستند، زبان رسمی این کشور، فرانسوی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر بورکینافاسو
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • دیدار نخست‌وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور