Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس ابریشمی، رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تأثیر نوسانات نرخ ارز بر قطعات آسانسور گفت: هم اکنون حدود ۴ هزار واحد صنفی در تهران مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی کشور با اشاره به اینکه امسال افزایش قیمتی در این صنف نداریم، اظهار کرد: باتوجه به آنکه تغییری در قیمت آسانسور نداریم، اما کمبود مواد اولیه موجب افزایش قیمت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بازار آسانسور در رکود است/ قیمت آسانسور تغییر محسوسی نداشته است 

ابریشمی گفت: این صنف هم همانند سایر اصناف در جهت تحقق رونق تولید، گام‌های بلندی تا پایان سال بر می‌دارد که هم اکنون در حال برنامه ریزی و تدوین استراتژی در این صنعت هستیم.

رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی کشور با اشاره به اینکه این صنف، یکی از صنایع مهم کشورمان به حساب می‌آید، تصریح کرد: توجه به رشد و توسعه این صنعت با توجه به تغییر سبک زندگی و البته شهرسازی کشورمان یکی از مهم‌ترین نیاز‌های جامعه است.

به گفته ابریشمی، اگر به صنعت آسانسور توجه و حمایت ویژه‌ای شود بطور قطع می‌تواند با کشور‌های دیگر رقابت کند.

رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی کشور تصریح کرد: این صنف همانند دیگر اصناف می‌تواند در جهت تحقق رونق تولید گام‌های بلندی بردارد که هم اکنون درحال برنامه ریزی و تدوین استراتژی در این صنعت هستیم.

ابریشمی تأکید کرد: یکی از صنایعی که در کشور ما در سال‌های گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته، ساخت و تولید آسانسور است که امیدواریم این صنعت همانند سایر صنایع بتواند رونق یابد.

رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی کشور در پایان بیان کرد: در هر زمان که قیمت قطعات در این صنف، بالا برود دست دلالان و سودجویان در بازار بیشتر شده و می توانند از این وضع سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/

امسال افزایش قیمتی در صنعت آسانسور نداریم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونق تولید اصناف اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان، به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه در راستای نظارت و کنترل بر عملکرد اصناف ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در مدت ۲ روز از ۱۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان رودسر بازدید کردند، گفت: در این بازرسی‌ها از ۳۱ واحد صنفی تعهد گرفته وبه ۵۲ واحد صنفی هم تذکر داده شد.
وی همچنین افزود: برای ۱۱ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و نقض ضوابط انتظامی در اجرای ماده ۱۷ قانون نظام صنفی بسته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • تخریب صنف و صنعت طلا و جواهر به بهای اجرای یک سامانه
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد