Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حمیدرضا شیران با بیان اینکه مبلغ ذکر شده شامل فطریه عام و سادات بوده است، ادامه داد: این مبلغ تنها بخشی از فطریه پرداختی مردم بود که در مرحله اول به حساب مددجویان واجدشرایط واریز شد.

اخبار اجتماعی-​وی با اشاره به اینکه پرداخت فطریه در شش سرفصل پرداخت می شود، افزود:  تامین هزینه های بیماران خاص و صعب العلاج، کمک هزینه دانشجویان، مساعدت های موردی، تامین لوازم ضروری، پرداخت اجازه مسکن و پرداخت هزینه های درمان (فرانشیز) سرفصل های است که فطریه برای آنها پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تاکید کرد: بر اساس نیاز سنجی مددکاران خانوارهای واجد شرایط معرفی و بر اساس نیاز آنها فطریه از طریق صندوق امداد ولایت به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

شیران یادآور شد: برای 2991 خانوار فطریه عام و 200 خانوار فطریه سادات واریز شده است.

وی خاطر نشان کرد: مبلغ پرداختی تنها بخشی از فطریه مردم روزه دار استان تهران بوده است که در مرحله اول مددجویان تعلق گرفت و در روز جاری نیز مابقی فطریه دریافتی مردم  استان از طریق صندوق امداد ولایت برای دیگر مددجویان واجد شرایط واریز می شود.

شیران گفت: کفارات عمد و غیر عمد نیز به خرید نان و ماکارونی برای مددجویان اختصاص می یابد.

لازم به ذکر است آمار نهایی فطریه پرداختی مردم روزه دار استان تهران به زودی از طریق رسانه های جمعی به اطلاع مردم عزیز استان می رسد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فطریه کمیته امداد استان تهران کمیته امداد مسکن هزینه های درمان مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود