Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@23:24:45 GMT

جزئیات تیراندازی در تئاتر شهر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۶۱۵۵

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات تیراندازی عصر یکشنبه در محوطه تئاتر شهر را تشریح کرد. ناطقان: سردار کیوان ظهیری در این‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۹ خبری درباره وقوع درگیری میان دو مرد و شلیک تیر در محوطه تئاتر شهر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن تیم گشت کلانتری در محل حاضر شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی ۲۴ ساله با سلاح کلت کمری به سمت دوست ۲۶ ساله‌اش شلیک و او را مصدوم کرده است که بلافاصله نسبت به دستگیری ضارب اقدام شد و اقدامات درمانی بر روی مضروب نیز در همان محل انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به انجام تحقیقات در کلانتری جامی گفت: ضارب ادعا کرد که دوستش به مادرش که در قید حیات نیست فحاشی کرده و به همین دلیل اقدام به شلیک به سمت پای چپش کرده و یک تیر هم هوایی شلیک کرده است.

ظهیری درباره اینکه این فرد سلاح را چگونه تهیه کرده بود، گفت: متهم اعلام کرد که اسلحه را از یکی از استان‌های غربی کشور خریداری کرده بود.
وی با بیان اینکه مصدومیت مضروب سطحی بود، گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم تاکنون سه بار اقدام به خودکشی کرده که ناکام بوده است و اسلحه را نیز برای خودکشی تهیه کرده بود.

ظهیری با بیان اینکه هر دو نفر دستفروش بودند، گفت: ضارب در چهارراه کالج تی‌شرت می‌فروخت و مضروب نیز در محوطه تئاتر شهر بدلیجات می‌فروخت که حدود سه ماه از آشنایی‌شان گذشته بود.
به گفته رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای ضارب پرونده‌ای تشکیل شده است. منبع: ایسنا برچسب ها: تیراندازی ، تئاتر شهر ، دستفروش ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تیراندازی تئاتر شهر دستفروش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشکباران شهرک‌های اطراف غزه از سوی گردانهای الاقصی+فیلم

گردانهای شهدای الاقصی از شلیک دهها موشک از غزه به شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، بنی گانتز عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: عملیات در رفح را شروع کرده ایم و بر حسب نیاز آنرا توسعه خواهیم داد.

این درحالی است که کتائب شهداء الاقصی در بیانیه ای اعلام کرد: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در طول محور نتساریم با خمپاره زیر آتش گرفتیم.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: ۱۲ موشک از رفح به سمت شهرک های اطراف غزه شلیک شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موج موشکی اخیرا به سمت شهرکهای اطراف غزه شدیدترین حمله از مدتها قبل است.

دیگر خبرها

  • شلیک مستقیم تانک اسرائیلی به چادر آوارگان فلسطینی (فیلم)
  • شلیک مستقیم تانک اسرائیلی به چادر آوارگان فلسطینی | ویدئو
  • فیلم/شلیک مستقیم تانک اسرائیلی به چادر آوارگان فلسطینی
  • تیراندازی به سیم برق، عروسی را عزا کرد!
  • شلیک ۵ راکت از غزه به شهرک‌ های صهیونیست‌ نشین
  • موشکباران شهرک‌های اطراف غزه از سوی گردانهای الاقصی+فیلم
  • شلیک ۵ راکت از غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین
  • تیراندازی در مرز میان قرقیزستان و تاجیکستان
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه