Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۶۰ درصد گندم استان زنجان در شهرستان خدابنده تولید می‌شود، اظهار داشت: سالانه بیش از ۲۰۰ هزار تن گندم در شهرستان خدابنده تولید می‌شود.

وی به مبارزه با آفت سن گندم در استان زنجان اشاره کرد و افزود: تاکنون در ۷ هزار و ۸۰ هکتار از مزارع گندم استان زنجان مبارزه با سن گندم مادر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بابیان اینکه ۱۲ هزار هکتار هم مبارزه با سن پوره در مزارع گندم استان زنجان انجام‌شده است، گفت: بیش از ۸۰ هزار هکتار هم قابل مبارزه با سن پوره است.

جعفری تأکید کرد: در استان زنجان سم‌پاش کافی برای کشاورزان وجود دارد و اگر کشاورزان هم سم‌پاش ندارند از مراکز کشاورزی این دستگاه را تهیه کنند.

وی افزود: در سال گذشته استان زنجان با کیفیت ترین گندم را در کشور تولید کرد و امسال بیش از ۲۹۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص‌یافته و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از گندم‌زارهای استان زنجان برداشت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: روزبه‌روز به کیفیت گندم استان افزوده می‌شود و امیدواریم امسال هم کیفیت گندم تولیدی استان خوب باشد.

کد خبر 4636531

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین جعفری خرید گندم کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه امسال در ۳۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی آبی و دیم شهرستان نهاوند ۷ نوع گیاه دارویی کشت شده است، پیش بینی کرد: امسال برای اولین بار بیش از ۳۲۰ تن انواع گیاهان دارویی در مزارع آبی و دیم این شهرستان برداشت شود.

توکل آبشناس افزود: همه این محصولات ارزش صادرات دارند و پیش بینی می‌شود، بیش از یک میلیون دلار ارزآوری به استان و شهرستان داشته باشد.

به منظور جلوگیری از تعرض به عرصه‌های منابع طبیعی، مصرف بی رویه آب در بخش کشاورزی و ترویج کاشت محصولات کم آب بر، امسال برای نخستین بار، برخی از کشاورزان نهاوندی گیاهان دارویی کاشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • ۱۵۴ هزار هکتار مزارع گندم و جو مازندران مبارزه شیمیایی شد
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس