Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: محمدی واقعا نوید کاراته ایران بود و ای کاش زودتر از این‌ها لقب نوید کاراته ایران را به او داده بودیم. ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

شهرام هروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد و قهرمانی تیم ملی کاراته در چهارمین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان چین اظهار داشت: در ابتدا باید عنوان کنم که اتفاقی تلخ که برای نوید محمدی افتاد، ضربه و فشار سنگینی برای اعضای تیم ملی کاراته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جوان با اخلاق در هفته پایانی تمرینات در کنار تیم ملی کاراته تمرین کرد و خبر فوتش نه تنها موجبات تألمات بازیکنان قدیمی تیم ملی شد بلکه بازیکنان جوانی که در اردوهای تیم نوجوانان و جوانان با اوبودند را نیز متاثر کرد.

وی تصریح کرد: درگذشت این جوان شایسته برای جامعه کاراته بسیار تلخ و سنگین بود و ای کاش القاب زمانی به آدم ها داده شود که آنها حضور داشته باشند. مرحوم محمدی واقعا نوید کاراته ایران بود و ای کاش زودتر از این‌ها لقب نوید کاراته ایران را به او داده بودیم. هنوز روزی که وزیر رفاه به تمرینات تیم ملی آمد را یادم نمی‌رود. در حضور وزیر رفاه با وجودی که هیچ سهمی در مدال المپیک این جوان نداشتم و همه زحمات را مربی تیم جوانان و پدر این بازیکن برای او متقبل شده بودند، با افتخار اعلام کردم که این جوان، المپیکی ما و باعث بالا رفتن پرچم کشورمان شده است.

سرمربی تیم ملی کاراته خاطر نشان کرد: در خصوص عملکرد تیم ملی نیز باید عنوان کنم با وجودی که از اتفاق تلخ درگذشت محمدی در شوک بودیم، اما توانستیم مقام نایب قهرمانی مردان در سومین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان مراکش را در چین تبدیل به قهرمانی کنیم. اگر جدول را نگاه کنید متوجه می‌شود تیم  کشورمان عملکرد خوبی در این مسابقات داشت و در پنج وزن موفق به کسب 6 مدال شد، اما با وجود عملکرد خوب در دو روز ابتدایی در روز سوم اصلا خوب نبودیم و توقعاتی را که داشتیم برآورده نشد.

هروی تصریح کرد: باید در روز سوم دو مدال نقره ما به طلا تبدیل می‌شد و یک مدال برنز دیگر نیز توسط قراری‌زاده کسب می‌کردیم. عملکرد روز سوم اصلا برای ما راضی کننده نبود، اما با این وجود نیز توانستیم نسبت به عملکرد تیم‌های مردان دیگر کشورها عملکرد بهتری داشته باشیم. در خصوص دلیل عدم عملکرد خوب در روز سوم مسابقات نیز فکر می کنم فشار و تعدد مسابقات به تیم فشار وارده کرده است.

وی ادامه داد: اگر مدال‌اوران مسابقات ترکیه را با این مسابقات مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد در وزن 60- کلوگرم تمام مدال‌آوران مسابقات ترکیه در چین تغییر کردند. در وزن 67- کیلوگرم، نفر نخست و دوم مسابقات ترکیه و در وزن 75- کیلوگرم نیز لوئیجی بوسا نایب قهرمان آن مسابقات حذف شدند. در وزن 84- کیلوگرم قهرمان مسابقات ترکیه که از ایران بود در چین حذف شد و تنها آکتاش به مدال رسید. در 84+ کیلوگرم نیز به جز صالح اباذری فقط گوکیتا آرکانیان به مدال برنز رسید.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: این موضوع نشان می‌دهد باز هم عملکرد بازیکنان ما نسبتا خوب بوده است اما تعدد مسابقات روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود. توقعات من بیشتر از این بود، اما به هر دلیلی نشد و باید راهکاری پیدا کنیم که در مسابقات آینده روند خوب بودن تیم را در تمام طول مسابقات حفظ کنیم. ما به راحتی می‌توانستیم در مجموع مسابقات نیز اول شویم و اگر یکی از مدال‌های نقره ما تبدیل به طلا شده بود در مجموع نیز به مقام قهرمانی رسیده بودیم. باید این روند را ادامه بدهیم و باید روی نقاط ضعف خود نیز کار کنیم تا در نهایت اتفاقات خوب در طی این پروسه بیفتد.

هروی در خصوص اینکه که از کدام بازیکنان ناراضی است، گفت: همانطور که گفتم فشردگی و نزدیکی مسابقات باعث شده است که نتوانیم از همه بازیکنان توقع داشته باشیم در تمام رقابت‌ها خوب باشند. در مسابقات چین، کاراته‌کا ایتالیایی با وجودی که نفر اول رنکینگ وزن 60- کیلوگرم است اما در بازی اول شکست خورد و حذف شد. این اتفاق برای لوئیجی بوسا نفر اول رنکینگ وزن 75- نیز تکرار شد. در وزن 67- کیلوگرم، داکاستا برزیلی بعد از بازگشت از آسیب دیدگی به مدال نرسید، اما خوشحالم که  تیم کشورمان همیشه روند بالا بودن خود را حفظ کرده است.

وی تاکید کرد: در سال 2019 تیم ما در چهار مرحله لیگ برتر کاراته وان و دو مرحله لیگ سری آ کاراته وان شرکت کرده است و در مجموع این 6 حضور در 5 مرحله( سه مرحله لیگ برتر و دو مرحله رسی آ) به مقام قهرمانی رسیده و در بخش آقایان بهترین عملکرد را داشته است.  در یک مرحله‌ای هم که قهرمان نشدیم به مقام نایب قهرمانی رسیدیم که نشان می‌دهد تیم بسیار خوبی داریم، اما باید حواسمان به بازیکنان باشد که به مشکلی برخورد نکنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته با تمجید از مسئولان فدراسیون کاراته گفت: باید از مدیریت گذشته و فعلی فدراسیون کاراته تشکر کنم که با وجود مشکلات فضایی ایجاد کردند که تیم کاراته جمهوری اسلامی ایران قائم به فرد نیست. تیم ملی ایران بهترین بازیکنان دنیا را دارد که هرکدام برای خود ستاره هستند. این موضوع حسن تیم است که به خاطر حمایت فدراسیون در اعزام بازیکنان به مسابقات مختلف صورت گرفته است.

لیگ برتر کاراته وان چین| طلای جدال تمام‌ایرانی سنگین‌وزن بر گردن گنج‌زاده / پایان کار ایران با یک طلا، 3 نقره و 4 برنز

انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ جهانی کاراته وان شهرام هروی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ جهانی کاراته وان شهرام هروی لیگ جهانی کاراته وان شهرام هروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم

نویر از عملکرد هم‌تیمی کره‌ای خود در جدال با رئال مادرید دفاع کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه‌بان بایرن مونیخ پس پایان بازی در گفتگو با اشپورت آینس گفت:

جو فوق‌العاده‌ای بر ورزشگاه حاکم بود و من را به یاد فینال ۲۰۱۲ مقابل چلسی انداخت. وقتی اتوبوس ما به ورزشگاه رسید، با استقبال چشمگیری از سوی هواداران مواجه شدیم، می‌خواهم از آن‌ها بایت حمایتی که از ما داشتند، تشکر کنم. بازی برگشت

 خیلی دوست داشتیم بازی را ببریم و لیاقت آن را هم داشتیم، اما هنوز هم این فرصت را داریم تا با کسب نتیجه لازم در بازی برگشت، به فینال صعود کنیم. در حال حاضر فقط روی بازی بعدی متمرکز هستیم و البته خوشحالیم که هنوز همه‌چیز دست خودمان است. می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم.

عملکرد ضعیف کیم مین جائه

ما در رختکن در مورد عملکرد کیم صحبت کردیم. اشتباهات اتفاق می افتند و بخشی از فوتبالند. نمایش کیم در بازی امروز، به این معنی نیست که او در بازی های بعدی هم بد عمل خواهد کرد. اتفاقا او در برخی صحنه‌ها عملکرد خوبی داشت اما در برخی از لحظات حساس، شاید تصمیمات درستی نگرفت، چیزی که همیشه در فوتبال اتفاق می افتد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!