Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@19:20:47 GMT

موافقت پلیس با اجرای طرح حیات شبانه در تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۶۴۳۵

موافقت پلیس با اجرای طرح حیات شبانه در تهران

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به موافقت پلیس با اجرای طرح حیات شبانه در پایتخت گفت: این طرح فقط در برخی محورهای تجاری انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: در حال حاضر این طرح در ۵ محور پایتخت از جمله میدان ولیعصر فاطمی، میدان قدس تجریش، صادقیه، نازی‌آباد و تهرانپارس اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون اجرای این طرح به صورت آزمایشی انجام گرفته که نقاط ضعف و قوت آن معلوم شود. همچنین پلیس با این موضوع موافق است و سردار رحیمی ۳ پیشنهاد پیوست انتظامی، ترافیکی و امنیتی کامل در این زمینه داده است.

بیشتر بخوانید: حقوق ناحق برخی مدیران شهرداری تهران وضعیت تغییر در محدوده زوج و فرد در طرح جدید ترافیک

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه گفته می‌شود این طرح با سبک زندگی اسلامی مغایرت دارد و سبب آزار و اذیت مردمان ساکنین مناطق اجرای طرح می‌شود، گفت: به هیچ عنوان چنین نیست و این طرح در منطقه مسکونی اجرایی نشده و تنها در مناطق تجاری مدنظر است و ۵ محور در نظر گرفته شده همه تجاری است.

وی بیان داشت: این طرح در حال حاضر به صورت آزمایشی بوده تا نقاط ضعف و قوت آن استخراج شود که تلاش مدیریتی شهری رویکرد بهبود یافته برای تداوم طرح حیات شبانه است.

نژاد بهرام تاکید کرد: طرح حیات شبانه مغایرتی با سبک زندگی اسلامی ندارد و تنها برای رفع نیاز مردم پیش‌بینی شده و همچنین ساعت اجرای این طرح از ساعت ۱۱ شب تا ۳ بامداد در نظر گرفته است.

زمستان سال گذشته و در صد و بیست و دومین جلسه شورای شهر زیست شبانه در تهران مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و کلیات لایحه «الزام شهرداری به برنامه‌ریزی و بسترسازی و احیای زیست شبانه» با ۱۴ رأی موافق در شورای شهر تصویب شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی پلیس تهران حیات شبانه سبک زندگی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی

سردار بهدانی فردفرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار از اجرای موفقیت آمیز طرح نور در استان یزد خبر داد و گفت: اجرای این طرح با قوت ادامه خواهد یافت.

وی، اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی را خواسته مردم دانست و افزود: از زمان اجرای این طرح شاهد حمایت قشر‌های مختلف مردم از اجرای این طرح بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان یزد، انجام وظایف دستگاه‌های فرهنگی در مقوله عفاف و حجاب را ضروری دانست و افزود: در صورتی مقابله فراگیر با بدحجابی صورت می‌گیرد که سایر دستگاه‌ها که در قانون مطرح شده اند، نیز به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به وظایف متعدد نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه خاطر نشان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی قرار دارد.

سردار بهدانی فرد، اظهار داشت: خوشبختانه افرادی که مورد تذکر قرار می‌گیرند به تذکر‌ها توجه می‌کنند و همین عامل باعث شده اجرای این طرح با موفقیت صورت گیرد. 

فرمانده انتظامی استان از همراهی و کمک مردم جهت مشارکت در این طرح استقبال کرد و افزود: تلاش ما این است که اجرای این طرح در صحنه اثرگذار باشد و با صحبت، تذکر لسانی و امربه معروف فرد اصلاح شده و کار به مراحل بعدی کشیده نشود. 

سردار بهدانی فرد افزود: علاوه بر اجرای طرح نور در شهر، این طرح در خودرو‌ها و اصناف و فضای مجازی هم اجرا می‌شود.

جمعی از اعضای جبهه فرهنگی یزد با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان، از اجرای طرح نور حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • باید همگان در اجرای طرح نور، پلیس را یاری کنند
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد