Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:01:53 GMT

استقبال چشمگیر از فروش گوشی Huawei P30 Lite در ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۶۶۷۶

استقبال چشمگیر از فروش گوشی Huawei P30 Lite در ایران

چندی پیش هوآوی در مراسمی از سری گوشی هایP30  با معرفی  P30 Pro و P30 Lite در ایران رونمایی کرد و در این مراسم زمان فروش گوشی P30 Lite نیز اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از هوآوی، با شروع فروش گوشی‌های P30 موجودی آن در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام رسید؛ اما دلیل این استقبال و اتمام موجودی در کمترین زمان چه بوده است؟

از زمان رونمایی گوشی P30 Lite و پس از اینکه اعلام شد این گوشی با اختصاص ارز نیمایی وارد کشور شده و با قیمتی متعادل به فروش می‌رسد، انتظار می‌رفت از این گوشی استقبال خوبی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع مراحل فروش، این انتظار به حقیقت پیوست و موجودی P30 Lite در مدتی کوتاه به پایان رسید. این اتمام موجودی، هم در فروشگاه‌های سطح شهر و هم در فروشگاه‌های آنلاین اتفاق افتاد که نشانگر استقبال از این گوشی است.

گوشی Huawei P30 Lite علاوه بر قیمت مناسبش، از نظر فنی نیز مشخصات مطلوبی دارد. دوربین سه‌گانه باکیفیت در پشت گوشی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی، طراحی زیبا، تراشه Kirin 710 با هشت هسته پردازشی و نمایشگر ۶.۱۵ اینچی IPS با رزولوشن 1080x2312 تنها بخشی از ویژگی‌های فنی این محصول هستند که علت خرید آن را کاملاً توجیه می‌کنند.

برند هوآوی مدتی است که جای خود را بیش از پیش در بازار ایران مستحکم کرده و جز مهره‌های تأثیرگذار بازار کشور شناخته می‌شود. اما دلایل فروش بالای این گوشی فقط در قابلیت‌های فنی و قیمت مناسب خلاصه نمی‌َشود؛ هوآوی جهت تکمیل این چرخه، برنامه‌های منظمی در پیش گرفته بود. تبلیغات هدفمند هوآوی، از جمله این برنامه‌هاست. شما به عنوان یک شهروند در سطح شهر و به عنوان یک کاربر در اینترنت، این تبلیغات را دیده باشید. تبلیغاتی که به عنوان یک مکمل کارآمد برای نقاط قوت این گوشی عمل کرده و باعث رشد بیشتر هوآوی در بازار شده است.

نکته جالب دیگر این است که اتفاقات اخیر درباره تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی و شایعات پس از آن نه تنها نتوانست جلوی فروش گوشی‌های هوآوی را در ایران و کشورهای دیگر را بگیرد، بلکه فروش هوآوی همچنان رو به رشد است. این اتفاق را می‌توان مرهون اعتماد کاربران به هوآوی دانست؛ اعتمادی که در سال‌های طولانی حضور این برند در بازار ایران شکل گرفته و آن را جز برندهای برتر بازار قرار داده است. توانایی تکنولوژیک هوآوی، شبکه بزرگ جهانی این برند و اهمیت ویژه این شرکت به تحقیق و توسعه (R&D) از دلایل دیگری است که تأثیرات خبرهای تحریم آمریکا و شایعات پیرامون آن را خنثی کرده است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: P30هوآوی گوشی جدید هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبزیجات در مدار گرانی+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

بازار میوه

قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز به شرح زیر است؛

هر کیلو گرم سیب زرد ۳۹.۸۰۰ تا ۶۹.۸۰۰، سیب قرمز ۳۹.۸۰۰ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۵۸ تا ۶۴.۸۰۰، نارنگی ۲۰، کیوی ۷۹.۸۰۰ تا ۸۹، توت فرنگی ۱۷۰ تا ۱۸۸، گریپ‌فروت ۲۴.۸۰۰، نارنگی ۷۹ و پرتقال ۳۰ تا ۴۵ تومان است.

در بازار میوه‌های نوبرانه هر نیم کیلو گرم چاقاله بادام ۱۰۰ و گوجه سبز ۷۵ تا ۹۵ هزار تومان است. همچنین هر کیلو گرم شلیل ۳۴۰ و گلابی وحشی ۲۴۵ تا ۳۶۰ هزار تومان در میوه فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو گرم هندوانه بین ۱۳ تا ۱۴.۸۰۰، طالبی ۳۴.۸۰۰ و ملون ۲۸ تا ۲۹.۸۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو گرم ۶۵ تا ۷۹.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر می‌آید.

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۳۳.۸۰۰، هویج ۱۹.۸۰۰، کاهو ۲۳.۸۰۰ تا ۲۴.۸۰۰، کلم پیچ ۲۲.۸۰۰، خیار ۲۶.۸۰۰ تا ۳۳.۸۰۰، باقالی ۲۵.۸۰۰، نخود فرنگی ۲۹.۸۰۰، لیمو ترش ۷۵ تا ۱۲۹، لوبیا سبز ۴۴.۸۰۰ و سیر تازه ۱۷۸ هزار تومان تعیین شده است.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو گرم ۲۴.۹۰۰ تا ۲۵.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۸.۸۰۰ تا ۳۱.۸۰۰ و پیاز زرد ۲۴.۸۰۰ تا ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ در این هفته انواع میوه ۴۲ درصد و سبزیجات ۲۹ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش می‌رسد. همچنین مواد پروتئینی ۶۴ درصد، غلات ۱۲ درصد، مرغ ۸ درصد، تخم مرغ ۱۸ درصد، قند ۱۸ درصد، شکر ۲۴ درصد و حبوبات ۱۶ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

کد خبر 6097966 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی