Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:37:29 GMT

درخواست سئول از آمریکا برای حل مشکل تجارت با ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۶۷۲۱

درخواست سئول از آمریکا برای حل مشکل تجارت با ایران

کره جنوبی از آمریکا خواست به حل مشکل شرکتهای این کشور برای صادرات محصولات به ایران کمک کند. ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یونهاپ، وزارت دارایی کره جنوبی امروز (دوشنبه) اعلام کرد وزیر دارایی این کشور از آمریکا درخواست حل مشکلات شرکتهای کوچکتر در ارتباط با تحریم‌های ایران کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانگ نام کی، وزیر اقتصاد و دارایی کره جنوبی در جلسه روز یکشنبه خود با استیو منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا در حاشیه اجلاس گروه 20 در ژاپن این درخواست را مطرح کرد.

منوچین بدون اشاره به جزئیات ابراز امیدواری کرد این مشکل از طریق گفتگوهای نزدیک بین کره جنوبی و آمریکا قابل حل باشد.

به دنبال اعمال تحریم های سنگین آمریکا علیه ایران و لغو معافیت مالیاتی کره جنوبی، چین، هند و 5 کشور دیگر شرکتهای کوچکتر کره جنوبی نیز با توجه به توقف صادرات خود به ایران با مشکلاتی جدی مواجه شدند.

هفته گذشته وزیر اقتصاد کره جنوبی با عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی ایران در سئول دیدار کرد و دوطرف بر سر همکاری نزدیک برای حل مشکلات پیش روی شرکتهای کره جنوبی توافق کردند.

همتی خواستار تسریع در حل مشکلات بانکی ایران و کره جنوبی شدتاکید کره جنوبی بر تلاش همه جانبه برای حل مشکلات بانکی با ایرانسفیر کره جنوبی در خبرگزاری تسنیم حضور یافت

 

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کره جنوبی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: از این تعداد هزار و 280 از طریق ماده 28 و  200 نفر دانشجویان متعهد خدمت هستند،این در حالی است که مجوع معلمان جذب شده در سال گذشته  800 نفر بوده است.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه دولت برای حل مشکل کمبود معلم به دانشگاه فرهنگیان را تقویت کرده است گفت:با ورود دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1404 – 1405 مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش  رفع خواهد شد.

وی با اشاره کمبود کلاس درس بویژه در شهر بیرجند گفت:در سال تحصیلی گذشته  ساخت طرح های خوبی با کمک 320 میلیارد تومانی خیران و همچنین اعتبارات دولتی آغاز شده که امیدواریم  100 کلاس تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به آغار ثبت نام کتب درسی میان پایه ها بصورت گروهی و فردی گفت: در خواست ما این است که والدین در زمان دریافت کارنامه،هزینه کتب و بیمه را پرخت کنند تا گروهی ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی