Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله شعبانی بابیان اینکه مسئولیت پذیری ورود به فضای لغزنده است، گفت: تعامل ، وحدت و در یک مسیر هدفمند حرکت کردن عامل موفقیت افراد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، « آیت الله حبیب الله شعبانی » در گردهمایی هم اندیشی جبهه فرهنگی انقلاب و تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های عظیمی که خداوند به دوش انبیا قرار داد مسئله تبلیغ بود، گفت: بهترین افراد کسانی  هستند که سخن الهی را به گوش مردم برساند و آنان را به سوی پروردگار دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان  در مورد سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی داعیه‌دار رساندن حرف خدا به گوش مردم است و باید فریادهای توحید را مدیریت کند.

 

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب یکی از حرکات اصلی بحث جوانان است و مسئولیت پذیری آنها در جهت توسعه و پیشرفت کشور است.

 

امام جمعه همدان با بیان اینکه مسئولیت پذیری ورود به فضای لغزنده است و اگر در فضای لغزنده دستگیری نشود احتمال زمین خوردن وجود دارد، گفت: باید از یکدیگر دستگیری کنیم.

 

امام جمعه همدان دستگیری را تعامل، هم افزایی، در یک مسیر حرکت کردن و دغدغه واحد داشتن عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در استان همدان فضای تعاملی و هم افزایی خوبی وجود دارد و اکثر مسئولان دغدغه واحد دارند .

 

آیت الله شعبانی  با بیان اینکه هدف واحد است و به سوی هدف در حال حرکت هستیم، گفت: در این فضای لغزنده باید مراقب بود کما اینکه تقوا مانع از لغزندگی است.

 

وی با بیان اینکه امروز باید جوان‌هایی که مسئولیت‌ها را می‌پذیرند را حمایت کرد، گفت: مسئولیتی مبارک است که در مسیر اعتلای کلمه الله پیش برود.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس نماز عید فطر عید فطر مسکن عید سعید فطر مقاومت مسجد روزنامه بازار مسکن گام دوم انقلاب مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی امام جمعه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد

لازارینی گفت: از کشور‌های عضو سازمان ملل می‌خواهم با این فشار‌ها مقابله کنند، زیرا هدف واقعی از انحلال آژانس، اهداف سیاسی است که ممکن است در آینده بر سر تلاش‌ها برای حل مساله فلسطین و برپایی کشور مستقل فلسطینی مانع ایجاد کند.

رئیس آژانس آنروا افزود: هدف اصلی در این زمینه، عدم ثبت فلسطینی‌ها به عنوان آواره است که نماینده اسرائیل در نشست شورای امنیت سازمان ملل، هفته گذشته به صراحت به این موضوع اشاره کرد و گفت که وجود آنروا باعث ادامه دار شدن مساله آوارگان خواهد شد. اما مسئله اصلی، فقدان راه حل سیاسی است که باعث می‌شود فلسطینی‌ها مدت طولانی تری به عنوان آواره باقی بمانند.

لازارینی تصریح کرد که از درخواست رسمی رژیم صهیونیستی اطلاعی ندارد، اما اطمینان دارد که این رژیم فراخوان‌هایی را برای این موضوع و مذاکراتی را درباره تشکیلاتی جایگزین آنروا انجام داده است.

رئیس آژانس امدادرسان آنروا خاطرنشان کرد: نمی‌توان در شرایط کنونی، ساختار دیگری را جایگزین آنروا کرد، زیرا هیچ تشکیلات دیگری وجود ندارد که مسئولیت‌های آژانس آنروا را بپذیرد و مانند آن، امکان دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی را فراهم سازد. فقط یک دولت یا حاکمیت دارای حقوق کامل از عهده این مسئولیت برمی آید.

وی در پایان تاکید کرد: تنها طرفی که می‌تواند این مسئولیت‌ها را انجام دهد، کشور مستقل فلسطین در آینده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر